Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که کشتی تحت مالکیت این رژیم که ساعتی پیش خبر هدف قرار گرفتن آن در نزدیکی بندر فجیره امارات منتشر شد، با موشک هدف قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، یکی از خبرنگاران شبکه صهیونیستی کان روز سه‌شنبه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر مدعی شد که کشتی هایپریون  که ساعتی پیش رسانه‌های منطقه خبر هدف قرار گرفتنش در نزدیکی بندر فجیره امارات را منتشکر کردند، با موشک هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی پیش شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود در امارات گزارش داد که  یک فروند کشتی باری کشتی تحت مالکیت شرکت‌های صهیونیستی در نزدیکی بندر فجیره هدف قرار گرفته است. پس از آن رسانه‌های صهیونیستی نیز بدون اشاره به جزئیات، این خبر را منتشر کردند.

کشتی مذکور در مالکیت شرکت صهیونیستی RAY SHIPPING است و با پرچم کشور باهاما تردد می‌کند. این کشتی در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت کشتی‌سازی هیوندای کره جنوبی ساخته شده و مخصوص حمل خودرو است.

کانال ۱۲ تلویزیون دولتی رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مقامات این رژیم مدعی شد که ایران با استفاده از موشک یا پهپاد (انتحاری) به کشتی هایپریون حمله کرده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بندر فجیره رژیم صهیونیستی شبکه صهیونیستی کشتی اسرائیل هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار در اصفهان!

رسانه صهیونیستی «جورزالم‌پست» در توییتی با انتشار عکس یک انفجار نوشت: «اسرائیل با یک حمله موشکی بامداد جمله یک سایت در ایران را مورد هدف قرار داد.»

بررسی تصویر نشان می‌دهد، این عکس در ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ (دو سال قبل) توسط همین رسانه با عنوان «جنگ غزه» منتشر شده است.

همچنین کانال تلگرامی ژئوپلتیک رسانه نوشت: تصویر جعلی رسانه صهیونیستی جورزالم‌پست از اصفهان، مربوط به دو سال قبل و غزه است

بنابر این تصویر منتسب به انفجار در اصفهان توسط رسانه صهیونیستی «جعلی» و متعلق به ۲ سال قبل می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان چه گفت؟ ضعیف نه! بی‌خاصیت
  • سانسور و انکار؛ سیاست صهیونیست‌ها در پوشش عملیات وعده صادق
  • تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار در اصفهان!
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک‌های اسرائیلی به ایران
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»
  • اسرائیل اگر با مردم غزه برخورد انسانی داشته، ۹۹ درصد موشک‌های ما را هم توانسته رهگیری کند
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند