Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمی گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان میزبان برگزاری محفل قرآنی با حضور استاد ابرهیم فلاح تبسم چهره، قاری مطرح بین المللی استان و کشور می شود.

«پریسا کرمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری سراسری محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» در ماه مبارک رمضان از میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان از محافل قرآنی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به برگزاری سراسری این محفل قرآنی در ماه مبارک رمضان همزمان با شروع به کار محافل قرآن و عترت در کشور افزود: استان گیلان روز جمعه (۱۸ فروردین) میزبان برگزاری محفل مجازی قرآنی با تلاوت یکی از قاریان بین‌المللی گیلان، ابرهیم فلاح تبسم چهره، می شود.

 

به گفته وی این محافل قرآنی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، با مشارکت ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود.

 

وی اذعان کرد: محفل قرآنی «ربیع القرآن» شامل تلاوت مجلسی قرآن کریم به همراه تفسیر کوتاه و مسابقه چهارگزینه‌ای از تفسیر ارائه شده ویژه خانواده‌های شرکت‌کننده در این برنامه قرآنی خواهد بود. 


کرمی با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی همراه با جایزه افزود: علاقه‌مندان تا ۲۴ ساعت پس از پایان برنامه می‌توانند با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ در این مسابقه شرکت کنند که به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

 

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در ماه مبارک رمضان همه روزه ساعت ۱۸ از طریق نشانی ‌https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran در این محفل قرآنی شرکت کنند.

 

گفتنی است، این ویژه‌برنامه که با محوریت اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می‌شود به صورت زنده نیز از صفحه اینستاگرام این اداره‌کل به نشانی Instagram.com/tehranplir و فضاهای مجازی استان‌ها پخش خواهد شد.
 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتابخانه های گیلان محفل قرآنی ماه رمضان کل کتابخانه های عمومی گیلان اداره کل کتابخانه های عمومی محفل قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پویش اهدای کتاب یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل بهار است.

وی افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.

بیشتر بخوانید

برپایی ۱۰ غرفه فرهنگی به همت کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال‌وبختیاری

فرهادی اضافه کرد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز