Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان گفت: این تعداد نسبت به انتخابات دوره قبل ۱۰ درصد افزایش دارد.

او افزود: دو هزار و ۸۳ نفر از داوطلبان مرد و ۱۶۲ نفر زن هستند.

دانایی گفت: ۸۴/۲ درصد از داوطلبان به صورت حضوری و ۱۵/۸ درصد به صورت غیر حضوری ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحصیلات ۴۳/۸ نفر از داوطلبان کمتر از دیپلم، ۲۳/۹ نفر دیپلم، ۸/۲ درصد فوق دیپلم، ۱۸/۸ درصد لیسانس، ۴/۶ نفر فوق لیسانس و هفت دهم درصد حوزوی است.

شهرستان سمنان ۸۸ نفر، شهرستان شاهرود ۶۱۱ نفر، شهرستان دامغان ۵۹۹ نفر، شهرستان گرمسار ۲۳۸ نفر، شهرستان مهدیشهر ۱۴۹ نفر، شهرستان میامی ۳۳۱ نفر، شهرستان سرخه ۸۴ نفر، شهرستان آرادان ۱۴۵ نفر ثبت نام کرده اند.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به همراه انتخابات ریاست جمهوری بیست و هشتم خرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شورا ثبت نام داوطلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، بهرام اسدی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برای بهره‌مندی مردم روستا‌های استان از راه آسفالته، تا کنون ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در زمان حاضر تنها ۷ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان راه آسفالته ندارند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل ساخت و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه بوده است.

وی گفت: در زمان حاضر ۳۹ طرح راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر فعال است.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند