Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب اصلی ۴ تیم برگزار کننده بازی‌های شب نخست از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار می‌شود که در یکی از آنها بایرن مونیخ میهمان پاری‌سن‌ژرمن است و در دیگری چلسی پذیرای پورتو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پورتو در حالی در لندن به مصاف چلسی می‌رود که باید شکست خانگی 2 بر صفر بازی رفت را جبران کند. در این بازی مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو که بازی رفت را به دلیل دواخطاره بودن از دست داد، در ترکیب اصلی تیمش جایی ندارد و نیمکت‌نشین است.

ترکیب اصلی دو تیم به شرح زیر است:

چلسی: مندی، رودیگر، جورجینیو، تیاگو سیلوا، کانته، پولیشیچ، ماونت، چیلول، جیمز، آسپیلیکوئتا و هاورتس
پورتو: مارکزین، پپه، اوریبه، مارگا، زایدو گروئیچ، کورونا، مانافا، امبمبا، اوتاویو و سرجیو اولیویرا

در پاریس نیز که بایرن مونیخ به امید جبران باخت خانگی 3 بر 2 دور رفت به میدان می‌رود، ترکیب اصلی دو تیم عبارتند از:

پاری‌سن‌ژرمن: ناواس، دابیا، دانیلو، کیمپمبه، دیالو، گوئیه، پاردس، دی‌ماریا، نیمار، دراکسلر و امباپه
بایرن مونیخ: نویر، دیویس، هرناندس، بواتنگ، پاوار، کیمیچ، آلابا، کومان، مولر، سانه و چوپوموتینگ

اعلام داوران دیدارهای سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن بایرن مونیخ چلسی تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن بایرن مونیخ چلسی تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا ترکیب اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند زورکی آقای توخل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه‌شب با عملکردی فوق‌العاده توانست با نتیجه ۵-۱ بر یونیون برلین غلبه کند. آنها سه روز پیش هم در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

توماس توخل در مصاحبه پس از بازی با اسکای اسپورت نتیجه امروز را «پایانی عالی بر هفته‌ای عالی» دانست و از عملکرد تیمش در این مسابقه و بازی چهارشنبه‌شب برابر آرسنال اعلام رضایت کرد.

این مربی آلمانی، به‌عنوان کسی که تیمش را به جمع ۴ تیم برتر اروپا رسانده، مسلما از رفتاری که در باشگاه بایرن مونیخ با او شده راضی نیست. او امیدوار است که با پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید، برای سومین بار در فینال چمپیونزلیگ حاضر شود و مانند دوران حضورش در چلسی جام لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد.

در صورت رخ دادن این اتفاق، شاید بایرنی‌‌ها در انتهای فصل از اینکه او را از دست می‌دهند پشیمان شوند. تصاویری که در فضای مجازی وایرال شده، مربوط به لبخند زورکی توخل است که نشان می‌دهد علیرغم نمایش‌های خوب تیمش در بازی‌های اخیر، از شرایطش در باشگاه راضی نیست.

او در مصاحبه پیش از بازی هم در پاسخ به سوالی در مورد احتمال ماندنش در بایرن مونیخ گفته بود:«من و باشگاه برای جدایی در پایان فصل به توافق رسیده‌ایم. این موضوع اعلام شده و پابرجاست.»

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏
  • تصمیم سرمربی پورتو در خصوص مهدی طارمی