Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسحاق ابراهیمی گفت: با پیگیری و اهتمام اداره کل زندان‌های فارس مبنی بر اختصاص واکسن کوید ۱۹ برای کادر درمان زندان‌های شیراز، با توجه به ماهیت شغلی آنان و به منظور پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری مذکور، با حضور تیم مجرب واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی شیراز تزریق واکسن در بیمارستان شهید لاجوردی زندان مرکزی شیراز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در اولین مرحله تعداد ۵۰نفر از کادر بهداشت و درمان زندان‌های شیراز واکسینه شدند و انجام واکسیناسیون برای سایر کارکنان نیز با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل زندان‌های فارس ادامه داد: با تعامل انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با توجه ویژه به اینکه امکان دارد برخی از زندانیان در بدو ورود به زندان ناقل و نیاز به درمان داشته باشند و از آنجا که درمان زیر نظر پرسنل مجرب بهداشت و درمان زندان‌ها انجام می‌شود لذا این واکسن برای حفظ ایمنی کارکنان و ارتقای خدمات به زندانیان در نظر گرفته شده و در سایر زندان‌ها این روند بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندان های فارس واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این سرای دانشجویی بخشی از مجموعه خوابگاهی غدیر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و ظرفیت پذیرش هزار دانشجو را دارد.
وی افزود: سرای دانشجویی حضرت معصومه در سه طبقه با صرف بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه بازسازی شده و دارای امکانات رفاهی، فرهنگی ورزشی است.
دکتر حسینی با بیان این که دختران دانشجوی شهرستانی که فاقد محل اسکان هستند می‌توانند ازاین خوابگاه‌ها استفاده کنند گفت. تمام امورات این سرای دانش جویی حتی تاسیسات وحراست آن نیز توسط بانوان انجام می‌شود.
وی افزود. برای سال‌های آتی قرار است با کمک خیرین خوابگاه دیگری برای دانش جویان متاهل تاسیس کنیم.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • نحوه محاسبه اضافه کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود