Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - کتاب تخصصی «مدیریت مالی کاربردی برای شرکت‌های بیمه» نوشته‌ی دکتر رضا جعفری و دکتر بهنام شهریار به عنوان نخستین کتاب مالی کاربردی در صنعت بیمه منتشر شد.
یکی از مسائل مهم و مغفول در صنعت بیمه، مدیریت بهینه‌ی‌ منابع و مصارف است در حالی که آنچه در اغلب موارد مشاهده می‌شود، فقدان یک رویکرد منسجم برای اداره‌ی صحیح منابع و مصارف شرکت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس، نگارندگان سعی کردند تا ضمن معرفی جنبه ها و تکنیک‌های مدیریت مالی در این کتاب، کاربرد نرم‌افزار قدرتمند اکسل را در زمینه مدل‌سازی و تحلیل مسائل مالی بیمه شرح دهند تا برای خوانندگان قابل استفاده و بهره‌برداری باشد.
تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکت‌های بیمه، مدیریت سود، تکنیک‌های پیش‌بینی صورت‌های مالی شرکت‌های بیمه و کفایت سرمایه و توانگری مالی شرکت‌های بیمه از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب است.
گفتنی است، دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا که خود فارغ التحصیل دکتری مدیریت مالی از دانشگاه علامه طباطبایی است به همراه دکتر بهنام شهریار فارع‌التحصیل دکتری اقتصاد، این کتاب کاربردی را در دو جلد به رشته تحریر درآورده‌اند که هم‌اکنون جلد اول آن در 220 صفحه وارد بازار شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
روابط عمومی بیمه سینا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت های بیمه مدیریت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چامه» بهاری ویژه فیض شریفی

سی و سومین شماره مجله ادبی «چامه» ویژه فیض شریفی، شاعر و منتقد ادبی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، چامۀ این شماره با  چند شعر تازه از محمدباقر کلاهی اهری، شاعر برگزیدۀ شعر فجر سال پیش آغاز شده است. گفت‌وگوی اصلی این شماره به فیض شریفی اختصاص دارد. او در بخشی از مصاحبه‌اش با صادق رحمانی چنین گفته است: «روزی در نمایشگاه کتاب شیراز، با منصور اوجی، کتاب «‌تا نظم هندسی واژه‌ها»ی حقوقی را خریدیم. حقوقی در این کتاب به یکی از شعرهای اوجی اشاره کرده بود و آن را شعری موفق جلوه داده بود. من این کتاب خوب را به دقت خواندم و حدود ۱۰ صفحه، ایرادهایش را برای ایشان نوشتم و فرستادم. استاد حقوقی با من تماس گرفت و خاضعانه گفت. «شما در ادبیات استخوان خرد کرده‌اید، من در چاپ بعدی این نقص‌ها را برطرف می‌کنم، کاش شما شعر زمان ما را ادامه می‌دادید.‌»  

دو گفت‌وگوی دیگر نیز در چامۀ این شماره آمده است: گفت‌گوی علی عظیمی‌نژادان با دکتر نصرالله پورجوادی درباره سرچشمه‌های عرفان در شعر و گپ و گفت «چامه» با النا رودیکا ایله‌آ دربارۀ کتاب تازه منتشرشدۀ «خال هندو» پژوهشی در شعر  سبک هندی. این کتاب با مقدمۀ سیدمهدی طباطبایی، استاد دانشگاه شهید بهشتی،  در انتشارات سورۀ مهر چاپ شده است.
در بخش داستان این شماره از «چامه»، دو داستان به نام‌های «نصف روز» و «جواب نه است» از نجیب محفوظ، نویسندۀ مصری، با ترجمۀ راحله بهادر آمده است. مجتبی صفوی با داستان «روزی شبیه روزهای دیگر»، رؤیا علاءالدینی با «رنگ‌های نه‌این‌جهانی» و جلال مظاهری با «مرخصی» تازه‌های داستان کوتاه خود را منتشر کرده‌اند. مسئولیت کارشناسی داستان بر عهده محمدجواد جزینی است.

در بخش شعر، محمدرضا روزبه، مسعود میری، اکبر قناعت‌زاده، پیمان نوری، مرتضی آل‌کثیر، حسین خسروی،حسین شنوایی، حسن فرخی، مسعود فرح، مهدی باقری حسنی، کلارا مشهور، گالیا توانگر، هومان مهرآذین، کوثر شیخ نجدی، حنظله ربانی و بهروز کمایی، تازه‌ترین شعرهای خود را به «چامه» سپرده‌اند. چند شعر منتشرنشده از مژده پاک‌سرشت در بخش شعر پایان آمده است. دبیری بخش «شعر زمان» بر عهدۀ ضیاءالدین خالقی است.


در بخش ادبیات و ترجمه: آثاری از شاعران و نویسندگان کشورهای دیگر منتشر شده است. موسی بیدج به ترجمۀ شعرهای فؤاد آل‌عواد و کریم چخیور پرداخته است. شعرهای غازی القصیبی را عباس نادری ترجمه کرده است. اسکندر صالحی با مقالۀ «تفسیر ابن سینا از فن شعر ارسطو» و سعید یوسف‌نیا با مقالۀ «بیدل و فروغ؛ سیر مراتب باطنی در شعر و زندگی» میهمان چامۀ این شماره بوده‌اند. ضیاءالدین خالقی به معرفی دو مجموعه شعر «وادی‌های شور» اثر احمد جلیلی و «از لاهوتی تا فرانو» نوشتۀ کروب رضایی پرداخته است.

شماره آینده چامه در فصل تابستان منتشر خواهد شد و به زمانه، زندگی و آثار محمدرضا عبدالملکیان شاعر مطرح پرداخته خواهد شد.

«چامه» را می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی فیدیبو، طاقچه و جار تهیه کنید.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌ افزایش حفاظت مالی از بیماران خاص در ۱۴۰۳
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتصابات جدید شهردار تهران در سه بخش مدیریت شهری
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» منتشر شد
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • با حضور ظریف برگزار می‌شود: کارگروه پژوهشی ـ کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد+ جزئیات
  • «چامه» بهاری ویژه فیض شریفی
  • کتاب «مقاله علمی – ترویجی» منتشر شد