Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:21:49 GMT

واعظی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۲۲۰۳

واعظی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

به گزارش ایرنا در پیام اینستاگرامی محمود واعظی آمده است: حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، برکت و مهربانی را به همه مسلمانان جهان خصوصا هم‌میهنان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داده است: از خداوند بزرگ می‌خواهم در این ماه عزیز توفیق غلبه بر مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور خصوصا بیماری کرونا را به ما عطا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی شفای بیماران کرونایی، ‌ وحدت و انسجام جهان اسلام و اعتلای حق‌مداری و آزادی در جهان و همچنین رهایی مظلومان جهان از بند ظلم و ستم از دیگر دعاهای خود در این ماه شریف اعلام کرد.

برچسب‌ها محمود واعظی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود واعظی محمود واعظی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با سعدی: ما تماشاکنان بستانیم

ما گدایان خیل سلطانیم شهربند هوای جانانیم   بنده را نام خویشتن نبود هر چه ما را لقب دهند آنیم   گر برانند و گر ببخشایند ره به جای دگر نمی‌دانیم   چون دلارام می‌زند شمشیر سر ببازیم و رخ نگردانیم   دوستان در هوای صحبت یار زر فشانند و ما سر افشانیم   مر خداوند عقل و دانش را عیب ما گو مکن که نادانیم   هر گلی نو که در جهان آید ما به عشقش هزاردستانیم   تنگ چشمان نظر به میوه کنند ما تماشاکنان بستانیم   تو به سیمای شخص می‌نگری ما در آثار صنع حیرانیم   هر چه گفتیم جز حکایت دوست در همه عمر از آن پشیمانیم   سعدیا بی وجود صحبت یار همه عالم به هیچ نستانیم   ترک جان عزیز بتوان گفت ترک یار عزیز نتوانیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امروز با سعدی: ما تماشاکنان بستانیم
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد