Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، می گوید آنها با هدف دفاع کردن پا به آنفیلد نخواهد گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید روزهای فوق العاده ای را سپری می کند. پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا هفته گذشته موفق شد در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 3-1 از سد لیورپول عبور کند و پس از آن در لالیگا به یک پیروزی بسیار مهم و حیاتی مقابل بارسلونا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید فردا شب در مسابقه ای بسیار مهم در آنفیلد بازی برگشت را برابر لیورپول برگزار خواهد کرد. لوکا مودریچ پیش از این بازی گفت: " ما تیمی جاه طلب هستیم و باید عملکردی همچون مسابقه رفت از خود ارائه دهیم. به عنوان یک تیم در دفاع و حمله حضور پیدا کنیم. برای دفاع کردن به اینجا نیامده ایم بلکه به دنبال پیروزی هستیم. وضعیت کنونی باعث شده تماشاگران در ورزشگاه حضور پیدا نکنند اما ترجیح می دادم در آنفیلد پر بازی کنیم.

ما در وضعیت خوبی قرار داریم. فشردگی مسابقات مهم است اما باید تحمل کنیم. ما 9 ماه به شکل مداوم کار کرده ایم تا این جا حضور پیدا کنیم بنابراین نمی‌توانیم شکایتی بابت خستگی داشته باشیم. امیدوارم در پایان همه این تلاش ها به پاداش مورد نظرمان برسیم."

لوکا مودریچ در مورد مصدومیت لوکاس واسکز گفت: " مصدومیت او تاثیر زیادی روی بازی ما خواهد گذاشت و امیدواریم که سریعتر بهبود پیدا کند. البته مشکلات باعث خواهد شد که ما متحد تر شویم. ما به همه بازیکنان سطح بالا احتیاج داریم. آسیب دیدگی های زیادی وجود دارد اما هرگز نمی توانیم شکایت کنیم و این کار را هم انجام نداده‌ایم."

ستاره کروات رئال مادرید در رابطه با شایعات حضور کیلیان امباپه در این تیم نیز گفت: " نمی‌دانم چه چیزی به شما بگویم. شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه بازیکنانی به اینجا می‌آیند. من نمی‌توانم به این مسئله ورود کنم. امباپه بازیکن بزرگی است و این موضوع را نشان داده و اینجا از چنین ستاره‌هایی استقبال می‌شود. با این حال اکنون زمان درستی برای صحبت در این باره نیست اما در عین حال او یکی از بهترین هاست."

مودریچ درباره تمدید قرارداد با احتمالی با رئال مادرید: "روند تمدید قرارداد من به خوبی پیش می‌رود. نمی توانم بیشتر از این چیزی به شما بگویم. در اینجا احساس خوشبختی می کنم و امیدوارم سال آینده نیز اینجا بمانم. نمی توانم بیشتر از این به شما بگویم."

لوکا مودریچ درباره تونی کروس: " ما سالهاست که در کنار هم بازی می کنیم و من می توانم بگویم که او یکی از بازیکنانی است که من بیشترین احساس راحتی را کنارش دارم. من بازی کنار او را دوست دارم و از این موضوع کاملاً لذت می بریم."

مودریچ درباره اعتراضات کومان و کلوپ: " هر چیزی که از بیرون گفته می‌شود نمی‌تواند داستان ما و آن کاری که انجام می‌دهیم را تغییر دهد. طبیعی است وقتی که شما بهترین تیم جهان باشید چنین چیزهایی نیز وجود داشته باشد. هیچ چیزی نمی‌تواند تاریخ ما را لکه دار کند."

ستاره کروات درباره ادامه یافتن حضور فلورنتینو پرز در راس باشگاه رئال مادرید نیز گفت: " به رئیس باشگاه به خاطر این انتصاب تبریک می‌گویم. قطعا او به دنبال ساختن تیمی بزرگ است اگرچه در حال حاضر نیز چنین وضعیتی وجود دارد."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئال مادرید فوتبال مودریچ لیورپول رئال مادرید لوکا مودریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید که چهارشنبه شب با پیروزی ‏مقابل منچسترسیتی به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد، نگران ‏دیدار رفت این مرحله بود که باید مقابل بایرن مونیخ به میدان ‏برود. ‏

رئال مادرید به همین دلیل دیروز با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان تغییر تاریخ ‏دیدارش با سوسیداد شد که طبق برنامه قرار بود روز 27 آوریل (8 ‏اردیبهشت) برگزار شود. رئال خواهان این شد که این بازی زودتر ‏برگزار شود. ‏

چهارشنبه علاوه بر رئال، ‏بایرن مونیخ هم با پیروزی مقابل آرسنال به نیمه‌نهایی صعود کرد. ‏بایرن و رئال در این مرحله به مصاف هم می‌روند و اولین بازی آنها در ‏دور رفت روز 30 آوریل (11 اردیبهشت) به میزبانی بایرن در آلیانز آرنا ‏برگزار خواهد شد. ‏

رئال به خاطر اینکه بازی با بایرن روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی شده و فاصله زمانی بین بازی با سوسیداد و بازی رفت نیمه نهایی با بایرن اندک بود، درخواست داد تا بازی به روز جمعه تغییر پیدا کند و لالیگا نیز موافقت کرد. در نتیجه بازی رئال مادرید در آنوئتا برابر سوسیداد روز جمعه 7 اردیبهشت ساعت 22.30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. 

همچنین در نتیجه این تغییر، بازی بارسا برابر والنسیا نیز از روز شنبه به دوشنبه تغییر یافت.

دیگر خبرها

  • رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است