Web Analytics Made Easy - Statcounter

جک S5 از موفق ترین محصولات کمپانی جک در ایران است که با همکاری شریک ایرانی خود کرمان موتور از سال 94 روانه بازار شد. این خودرو در ابتدا در مدل دنده ای مونتاژ و عرضه شد.

به گزارش عصر ایران پس از فروش موفق جک S5  دنده ای مدیران کرمان موتور تصمیم گرفتند که با اضافه کردن آپشن های بیشتر آن را با گیربکس اتوماتیک 2 کلاچه تولید و روانه بازار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی و پس از 6 سال حضور این خودرو در بازار ایران ،کرمان موتور برنامه عرضه نوع فیس لیفت این خودرو را در دستور کار قرا داده و لذا به زودی شاهد عرضه این خودرو در نوع جدید خواهیم بود.

جک S5 جدید چه ویژگی هایی دارد؟

مهمترین تغییر جک S5 جدید را باید تغییر موتور آن دانست زیرا پیشرانه خودرو  از 2 لیتر به 1.5 لیتر البته با فناورهای جدید جایگزین شده است.

موتور جدید جک S5 از نوع 1.5 لیتری توربو شارژ است که با فناوری پاشش سوخت مستقیم ( GDI )همراه است. در نمونه های فعلی موتور 2 لیتری خودرو توان تولید 174 اسب بخار  با گشتاور 255 تا 260 نیوتون متر را دارد که در جک S5 فیس لیفت نیز موتور 1.5 لیتری جدید توان تولیدهمین میزان اسب بخار قدرت با گشتاور 251 نیوتون متر را دارا است.

چندی پیش نیز کرمان موتور فیلمی از مسابقه درگ میان جک S5 فیس لیفت با پیشرانه 1.5 لیتری TGDI و جک S5 اتوماتیک دو لیتری توربو ( موجود در خط تولید ) منتشر کرده است.

انتشار فیلم مسابقه شتاب (درگ) جک S5 فیس لیفت با نسخه اتوماتیک فعلی 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   همچنین با توجه به اینکه گشتاور 251 نیوتون متری در موتور های جدید از دور 1500 وارد مدار می شود لذا نسبت به موتورهای فعلی 2 لیتری شاهد شتاب بیشتری در خودرو هستیم که این نکته در رانندگی که با این خودرو داشتیم به خوبی محسوس بود.

موتور 1.5 لیتری جک S5 جدید را می توان قوی ترین موتور 1.5 لیتری توربو شارژ دانست که در بازار ایران وجود دارد.

فیلم معرفی جک S5 جدیدکه توسط عصر ایران تهیه شده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


تغیرات ظاهری خودرو

در نمای ظاهری جک S5 جدید بیشترین تغییر را در بخش جلوی خودرو به خود می بیند . طراحی جلو پنجره تغییر کرده و سپر های جدید هم ظاهر به روز تری را القاء می کنند. همچنین چراغ روشنایی روز هم در نمای جلو به این خودرو اضافه شده است.

در نمای جانبی و حتی عقب خودرو تفاوتی با نوع تولیدی فعلی ندارد و طراحی به سبک گذشته حفظ شده است.

در کابین خودرو تنها موردی که نسبت به مدل های فعلی تغییر کرده اضافه شدن سیستم کروز کنترل در فرمان به صورت فابریک است . پیش از این امکان اضافه کردن کروز کنترل در نمایندگی ها به جک اس 5 وجود داشت که هم اکون این سیستم به صورت فابریک به آن اضافه شده است.

اضافه شدن کروز کنترل به صورت فابریک

 در زمینه تزئینات داخلی نیز کرمان موتور اعلام کرده  که یکی از تفاوت های S5 فیس لیفت با مدل های قبلی، استفاده از تریم دو رنگ ( مشکی و قهوه ای ) چرم صندلی ها و رودری ها در نسخه جدید است.

جک S5 جدید کرمان موتور همچنان دارای سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، سانروف، سنسور پارک جلو و عقب، رینگ آلومینیومی، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، یخ زدای مستقل شیشه جلو، کنترل حرکت در سراشیبی، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، سامانه کنترل پایداری، ۴ کیسه هوا، صندلی برقی راننده با حافظه تنظیمات، سنسور نور و باران، کامپیوتر سفر و… است.

با توجه به اختلاف قیمت جهانی جک S5 دو لیتری توربو اتوماتیک و نسخه ۱٫۵ لیتری توربو GDi اتوماتیک، می توان حدس زد که نسخه فیس لیفت این کراس اوور چینی، حدود ۱۰ درصد گران تر از نسخه های فعلی توسط کرمان موتور وارد بازار شود.

آن طور که از کرمان موتور خبر می رسد پیش فروش جک S5 جدید از اول اردیبهشت ماه 1400 آغاز می شود و اولین سری آن نیز مهر ماه سال جاری به دست خریداران خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ بر روی آن کلیک نمایید

لینک کوتاه: asriran.com/003GiP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرمان موتور لیتری توربو S5 فیس لیفت جک S5 جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: جنگ تمام شده است/ حماس شکست نخورد و کنترل کامل بر نوار غزه دارد

«اسرائیل زیو» در گفت و گو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اضافه کرد: تناقض میان اهداف جنگ علیه نوار غزه با امکان تحقق این اهداف، همه تلاش های ارتش را بی اثر و کلید بازسازی دوباره خود را به حماس تقدیم کرده است.

وی افزود: هدف این جنگ، نابودی حماس بود ولی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر توان جایگزین کردن حکومت حماس در نوار غزه را ندارد.

زیو اظهارداشت: نتیجه این کار آن است که حماس خود را بازسازی می کند و بر نوار غزه کنترل می یابد و کمک ها را توزیع می کند و عملیات بازسازی نوار غزه آغاز می شود و این درحالی است که شهرک های صهیونیست نشین (اطراف نوار غزه) خالی و رها شده است.

این ژنرال صهیونیست بیان کرد: جنگ در نوار غزه بیش از سه ماه است که به پایان رسیده است و ارتش هدف مشخصی ندارد و به همین خاطر هم در این منطقه نماند و چهار تیپ را از آنجا خارج کرد زیرا عملیاتی ندارد و فقط تلفات می دهد.

زیو افزود: حماس نه تنها شکست نخورده است، بلکه بر نوار غزه کنترل کامل و نامحدود دارد.

وی بیان کرد: پس از خروج بیشتر یگان های ارتش اسرائیل، عملیات بازسازی در برخی مناطق نوار غزه با نظارت حماس آغاز شده است و ساکنان این منطقه درحال بازگشت به زندگی طبیعی خود هستند.

پیشتر برخی رسانه های صهیونیستی اعلام کرده بودند که رژیم اسرائیل به اهداف اعلام شده در نوار غزه دست نخواهد یافت و شکست سنگینی در این جنگ خورده است.

«حایم لونسون» خبرنگار و کارشناس سیاسی روزنامه «هاآرتص» در مقاله ای نوشت: ما شکست خوردیم، این نظر هر اسرائیلی است. دشواری اعتراف به این شکست، خلاصه حالت روحی و روانی هر اسرائیلی است. واقعیت این است که هیچ کدام از اهداف این جنگ محقق نشد، حماس نابود نشد، اسیران صهیونیست بازنگشتند و امنیت نیز برای شهرک نشین ها، بازنخواهد گشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» روانه بازار نشر شد
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • ژنرال صهیونیست: جنگ تمام شده است/ حماس شکست نخورد و کنترل کامل بر نوار غزه دارد
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران
  • شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران / عکس
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد
  • سناریو‌های غرب برای اوکراین؛ از شکست کامل تا از دست رفتن اراضی