Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@06:36:49 GMT

نیمار بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۲۷۶۴

دیدار برگشت پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 بایرن مونیخ به پایان رسید اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت، پاریسی ها به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به نقل از وبسایت یوفا؛ نیمار به عنوان بهترین بازیکن بازی برگشت پاری سن ژرمن و چلسی انتخاب شد. او دو بار توپ را به تیرک دروازه مانوئل نویر زد و بارها با حرکات و پاس های زیبای خود، بازیکنان پاری سن ژرمن را در موقعیت گلزنی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم داریوش مصطفوی در طرفداری: شکایت ما از AFC به CAS مثل شکایت پسر از پدر است، نمی شود! تدبیر عجیب هندی ها؛ پرسپولیسی ها ساعت 8 صبح تمرین کنند مخالفت اولیه عربستان با سفر استقلالی ها به مکه پاسخ پسر سولسشر به مورینیو: او می خواست حواس رسانه ها را از باختش پرت کند! الگری قبل اخراج از یوونتوس: از شر رونالدو خلاص شوید چون او مانع پیشرفت تیم است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا برابر هواداران این تیم به میدان رفت و توانست با نتیجه پر گل 1-4 مقابل این تیم به پیروزی برسد. 

پیروزی بارسا در بازی رفت در پاریس باعث شده بود که بیشتر فوتبال‌دوستان در انتظار تکرار این نتیجه در خانه و صعود شاگردان ژاوی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات باشند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت تا لوئیس انریکه یک بازگشت به بازی دیگر را در شهر بارسلونا و در این دیدار جنجالی تجربه کرده باشد. 

الخلیفی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من به کاری که برای پی اس جی انجام دایدم و این که چطور خودمان را به عنوان نماینده فرانسه در زمین نشان دادیم افتخار می‌کنم. این یکی از بهترین و محبوب‌ترین شب‎‌های من به عنوان مدیر پی اس جی بود. ما بهترین هواداران دنیا را داریم. همه در کنار هم این کار را انجام دادیم.»

پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف دورتموند برود که موفق شد اتلتیکو مادرید را از سر راه بردارد تا تکلیف یکی از تیم‌های صعود کننده به دیدار فینال مشخص شود. 

دیگر خبرها

  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو