Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا تخشید پیش از اینکه یک تهیه کننده نامدار برای تلویزیون محسوب شود جز مدیران موفق تلویزیون به خصوص در عرصه نمایش است که در دوران مدیریتش همچون مهدی فرجی کارنامه ای وزین را در سبقه اش یدک می کشد همکاری او با علیرضا افخمی می توان اتفاقی مبارک دانست چرا که همگان بر توانمندی های علیرضا افخمی در ساخت سریال های ماورایی ویژه ماه رمضان اذعان دارند و حالا قرار است بعد از آثاری چون« او یک فرشته بود» و «پنج کیلومتر تا بهشت» تجربه متفاوتی را از افخمی این بار در کنار محمودرضا تخشید در ماه رمضان 1400 به تماشا بنشینیم تخشید با ما از سریال جدیدش می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودرضا تخشید تهیه کننده در خصوص داستان و ساختار سریال رمضانی «احضار» به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: سریال ماورایی است و بیشتر به موضوعات جذاب می پردازد و انشالله که یک اثر مفید و موثر برای رفع مشکلات جامعه باشد.

او در این خصوص که چقدر سریال «احضار» را برای ماه مبارک رمضان مناسب می بیند بیان کرد: صرفا یکی از ویژگی های کار های ماورایی معمولا مناسب با ماه رمضان است زمانی که حرف ماورایی میان می آید یعنی اینکه عالم ماده و معنا با این ماه تناسب دارد و توجه دادن مردم به این مسیر یعنی توجه دادن مردم به سمت مسائل معنوی که با رمضان همخوانی دارد و درواقع ارتباط مستقیمی بین این نوع سریال ها و ماه رمضان وجود دارد.

تخشید در پایان و در این خصوص که با توجه به علاقه مخاطبان به شبکه خانگی چقدر معتقد است سریال بتواند موفق باشد و ماندگار شود اظهار کرد: تا کنون هر سریال ماورایی که در این ماه پخش شده اکثرا بینندگان را به سمت خود جذب کرده است مگر آنکه کار ضعیف باشد. اما من امیدوار هستم با دقت هایی که صورت گرفته است این سریال بتواند بینندگان را به سمت خود جذب کند. به نظر من در تولید سریال نباید آن قدر به ساخت سریال یا فیلم شبکه های دیگر توجه نشان دهیم و باید تلاش کنیم که اثر خودمان خوب باشد و به نظر می آید اگر تلاش ما به نتیجه رسیده باشد بتواند مخاطب را جذب کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون ماه رمضان نمایش سریال احضار ماورایی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد

مدیرباشگاه سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد.

طرفداری | کمیته اخلاق از حضور فتاحی در این کمیته خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره¬ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • تصاویری از همخوانی کارگران در دیدار با رهبر انقلاب | ویدئو
  • ببینید | تصاویری از همخوانی کارگران در دیدار با رهبر انقلاب
  • احضار پریسا صالحی برای اجرای حکم حبس
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد