Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا آقاجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پست استان سمنان سال ۱۳۹۸، درآمدزایی ۸۷میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریالی را ثبت کرد. 

وی ادامه داد: تعداد بسته‌های پستی وارد شده به استان سمنان سال ۱۳۹۸، در حدود یک میلیون و ۶۶۴ هزار و ۵۹۲ فقره و در سال ٩٩ ترافیک بسته‌های پستی وارده به استان یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۹۹۶ فقره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ترافیک بسته‌های پستی صادره از سمنان در سال ٩٩ یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۸۶۸ فقره و ترافیک صادره استان در سال ۱۳۹۸ در حدود یک میلیون و ۸۵۱ هزار فقره بود.

آقاجانی یادآور شد: کاهش ترافیک صادره از اداره کل پست استان سمنان در سال گذشته به دلایل مختلف مانند توقف توزیع قبوض کاغذی تلفن بود.

مدیرکل پست استان سمنان تصریح کرد: بدون احتساب توزیع قبوض کاغذی تلفن، ترافیک بسته‌های پستی صادره از استان سمنان سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸افزایش ۳۸ درصدی داشت. 

وی اضافه کرد: با وجود کاهش ترافیک بسته‌های پستی صادره از استان سمنان، اما درآمدزایی، با استقبال مردم از خریدهای اینترنتی و ارتقای خدمات پست استان، افزایش یافت.

مدیرکل پست استان سمنان ابراز داشت: درآمدزایی پست استان مربوط به افزایش میزان ترافیک پستی مانند افزایش خریدهای اینترنتی و افزایش استفاده از پست برای نقل و انتقال بسته‌های پستی است.

وی بیان کرد: رتبه اداره کل پست استان سمنان براساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد شرکت ملی پست ایران از رتبه ۲۵ به رتبه ۶ در سال گذشته ارتقا یافت.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک مرسولات و بسته های خرید اینترنتی استان سمنان سال گذشته به میزان ۳۲ هزار فقره و  سال ۱۳۹۸ در حدود ۲۴ هزار و ۳۷۸ فقره بود که آمار نشاندهنده افزایش ۳۵ درصدی استفاده از پست برای جابه جایی بسته‌های خرید اینترنتی از سوی شهروندانااستان سمنان است.

مدیرکل پست استان سمنان گفت: رویکرد این اداره کل برای رسیدن به اهداف و ارتقای خدمات‌رسانی همدلی،تعامل و مسئولیت پذیری است که با جدیت دنبال می‌شود.

۲۶۸ واحد پستی در استان سمنان فعالیت می کنند که ۸۳ واحد از واحدهای پستی در شهرهای استان و ۱۸۵ واحد نیز در مناطق روستایی مشغول به خدمت هستند.

برچسب‌ها سمنان شرکت ملی پست ایران کسب و کار آنلاین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان شرکت ملی پست ایران کسب و کار آنلاین سمنان شرکت ملی پست ایران کسب و کار آنلاین اخبار کنکور ترافیک بسته های پستی پست استان سمنان استان سمنان سال یک میلیون سال گذشته سال ۱۳۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور

ایسنا/سمنان رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از بارندگی ۵۰.۳ میلیمتری در ایستگاه پرور در شهرستان مهدیشهر این استان خبر داد.

نادیا میرشجاع در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این ایستگاه طی شبانه‌روز گذشته با ثبت بیش از ۵۰ میلی‌متر، بیشترین بارش را در سطح استان داشته است. همچنین در ایستگاه نگارمن ۳۸.۵ میلی‌متر، تاش با ۳۸ میلی‌متر و کالپوش و بادله‌کوه با ۳۷.۴ میلی‌متر رتبه‌های دوم، سوم و چهارم بارش در این استان را داشتند. 

وی با اشاره به ثبت بارش های مناسب طی شبانه روز گذشته، ادامه داد: بعد از ایستگاه های ذکر شده، ایستگاه رضوان با ۲۸.۵ میلی‌متر و ایستگاه شهر میامی با ۲۷.۵ میلی‌متر، بیشترین حجم بارندگی را در شبانه روز گذشته داشتند. 

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان افزود: همچنین شهر مجن در شهرستان شاهرود با ۲۱.۵ میلی‌متر، شهر دیباج با ۲۱ میلی‌متر و جودانه و ملاده نیز هر کدام با حدودا ۳۲ میلی‌متر بارندگی در رتبه‌های بعدی قرار داشتند. 

میرشجاع با اشاره به تداوم بارش‌ها در این استان تصریح کرد: خوشبختانه امروز نیز در اغلب نقاط این استان شاهد بارش‌های خوبی بودیم. 

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از ادامه بارندگی‌های ناشی از این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: البته شدت بارندگی‌ها تا امروز چهارشنبه بوده و کم کم از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود. 

 وی با اشاره به صدور هشدار نارنجی در استان تاکید کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها در بعدازظهر امروز و فردا از عموم شهروندان و دستگاه های خدمات‌رسان درخواست می‌شود به هشدارهای لازم توجه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • بازسازی شاهراه سالنگ