Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رسول مقابلی با اشاره به پایان یافتن مهلت ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستاها، گفت: ۳۱۵۲ داوطلب در پنج بخش تابعه این شهرستان شامل بخش مرکزی، نازلو، سیلوانا، انزل و صومای برادوست نام نویسی کردند که تعداد داوطلبان نسبت به دوره قبل انتخابات شوراها حدود ۱۴ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ارومیه ضمن قدردانی از حضور و همت کلیه داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی روستاها گفت: خوشبختانه در همه ۵۱۴ روستای شهرستان ارومیه که شرایط قانونی لازم را برای انتخابات شوراها داشتند، ثبت نام داوطلبین انجام گرفته که در صورت طی بقیه مراحل ازجمله تأیید صلاحیت داوطلبین، آماده برگزاری انتخابات خواهند بود.
وی در پایان یادآور شد: در مجموع در ۲۵۱ روستا در بخش مرکزی، ۸۵ روستا در بخش سیلوانا، ۷۶ روستا در بخش صومای برادوست، ۶۹ روستا در بخش نازلو و ۳۳ روستا در بخش انزل، ثبت نام داوطلبین برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا صورت گرفته است.

46

کد خبر 1504642

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات شوراهای شهر و روستا استان آذربایجان غربی شوراهای شهر و روستا ارومیه روستا در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارمیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجید رستگاری در خصوص حجم رهاسازی آب از سدهای در حال بهره‌برداری استان به دریاچه ارومیه افزود: طی سال آبی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، از سد بوکان ۲۹۶.۵ میلیون متر مکعب، ۸۲.۷ میلیون متر مکعب از سد مهاباد، ۵۵ میلیون مترمکعب از سد حسنلو و ۱۲ میلیون متر مکعب از سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: رهاسازی آب به سمت دریاچه در سال آبی ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۴۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اظهار کرد: از سال آبی ۹۳و ۹۴ تا ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۷۴۹۳.۷ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

کد خبر 846466 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم دریاچه ارومیه سد

دیگر خبرها

  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • دریاچه ارومیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ
  • دریاچه ارمیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ