Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@01:11:10 GMT

غریب آبادی از نحوه اجرای غنی‌سازی 60 درصدی خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۴۲۵

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، اظهار داشت برابر نامه و اطلاعات طراحی که در بعدازظهر روز سه شنبه تحویل آژانس بین المللی انرژی اتمی شد، غنی سازی ۶۰ درصدی در دو زنجیره از سانتریفیوژهای جدید آی.آر. چهار و آی.آر.شش در نطنز انجام می شود. وی اظهار داشت که فرایند فنی از همین روز آغاز شده و پیش بینی می شود هفته بعد اورانیوم با غنای ۶۰ درصد برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دائم کشورمان گفت: این اقدام که در واکنش به خرابکاری اخیر در نطنز صورت می گیرد، آثار قابل توجهی نیز در ارتقای کیفیت و کمیت رادیوداروهای تولیدی سازمان انرژی اتمی دارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند

لیلی عاصم آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۱۸ واحد خونی در استان ایلام توسط مردم نوعدوست استان اهداء شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار و ۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کرده‌اند، بیان کرد: بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ سازی در بحث مراجعه مردم و به خصوص جوانان برای اهدای خون هستیم.

عاصم آبادی اظهار کرد: گروه‌های خونی منفی بیشتر از سایر گروه‌ها، مورد نیاز است.

مدیر کل انتقال خون استان گفت: با توجه به نیاز مستمر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به همه گروه‌های خونی، مردم برای اهداء خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

کد خبر 6080499

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو در کلاله
  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • غریب آبادی: شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی ناتوان است
  • غریب آبادی : هرگونه تعرضی را حتی اگر در قلمرو کشور ثالثی صورت بگیرد، پاسخ مستقیم خواهیم داد
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند