Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مسابقه کتابخوانی پیامکی«حکمت روزه» برگرفته از کتاب حکمت عبادات آیت الله جوادی آملی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به همت دفتر آیت الله جوادی آملی در زنجان مسابقات کتابخوانی متعددی در بین جوانان و قشر علاقمند به کتاب در موضوعات مختلف برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین منظور و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مسابقه کتابخوانی پیامکی«حکمت روزه» برگرفته از کتاب حکمت عبادات آیت الله جوادی آملی در زنجان برگزار می شود.

 

این مسابقه از اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا عید سعید فطر ادامه دارد و به قید قرعه به ۱۰ نفر از برگزیدگان هر کدام ۳ میلیون ریال تقدیم خواهد شد.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه فایل کتابچه با شماره واتساپ 09199970665 تماس حاصل کرده و یا در ایتا به آدرس https://eitaa.com/masire_yari در تلگرام به آدرس https://t.me/masire_yari و ادمین @masireyari ارتباط برقرار کنند.

 

این مسابقه به همت دفتر آیت الله جوادی آملی زنجان و با همکاری موسسه پیام آوران شمیم محراب برگزار می شود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفتر آیت الله جوادی آملی در زنجان آیت الله جوادی آملی آیت الله جوادی آملی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برای ماه مبارک رمضان امسال طراحی برنامه‌های جز خوانی قرآن در مساجد، حسینیه‌ها و فضاهای عمومی بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال خوب مردم رو به رو شده است.

وی افزود: اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» دیگر برنامه این اداره کل در ماه مبارک رمضان بوده است که این پویش در قالب برپایی نمایشگاه در حاشیه محفل قرآن خوانی چهارباغ اجرایی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری مسابقات به عنوان متمم برنامه‌های پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در دستور کار داریم، اضافه کرد: برای این مسابقات جوایز ارزنده‌ای را اهدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای شرکت در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در استان اصفهان می‌توانند عدد را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۸۹ ارسال کنند، ادامه داد: به زودی سوالات مسابقه نیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6063406

دیگر خبرها

  • اسامی برندگان مسابقه پویش « زندگی با آیه ها» در مازندران
  • سوال مسابقه هفدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • سوالات مسابقه هفدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • اعلام اسامی برندگان روز پانزدهم مسابقه زندگی با آیه‌ها در کردستان
  • سوالات مسابقه شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • مسابقه پیامکی پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌ شود
  • مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است