Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@17:44:44 GMT

دوستی با پسر بدذات دختر 20 ساله مشهدی را بی حیثیت کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۹۸۷

دوستی با پسر بدذات دختر 20 ساله مشهدی را بی حیثیت کرد

از ترس لو رفتن ارتباط اشتباهم در گذشته، همه خواستگارهایم را رد می‌کنم.

دختری ۲۰ ساله هستم. چند ماه پیش با پسری آشنا شدم.متاسفانه‌ در روزهای اول آشنایی به درخواست این پسر، اشتباه بزرگی کردم و با او وارد رابطه عاطفی شدم بعدا متوجه شدم که این پسر، بدکاره است و اصلا به درد ازدواج نمی‌خورد.اکنون زندگی ام تباه شده و آبرویم رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا ، الان و بعد از یک سال از آن اتفاق، به خاطر ترس از این‌که کسی از آن ماجرا مطلع نشود و لو نروم، همه خواستگار هایم را رد می‌کنم. حالم بد است، پشیمانم اما نمی‌دانم باید چه کار کنم؟

مخاطب عزیز، متوجه شدم تحت تاثیر ظاهر و احتمالا وعده و وعیدهای یک پسر که شناختی از او نداشتید، تن به رابطه‌ای دادید که الان به شدت شما را نگران و مضطرب کرده است. به شما حق می‌دهم و این میزان ترس و نگرانی قابل درک است. البته با توجه به سن کم شما، دو نکته امیدوار کننده برای حل مشکل‌تان وجود دارد که به آن اشاره می‌کنم و سپس چند توصیه به شما دارم.

2 نکته امیدوار کننده برای حل مشکل‌تان

اول این‌که خیلی زود متوجه ناسالم بودن آن پسر شدید و احتمالا رابطه را قطع کرده‌اید و از ازدواج با ایشان منصرف شدید. دوم این‌که برای حل مشکل خود به ما پیامک فرستادید و تصمیم گرفته‌اید از کارشناس کمک بگیرید. بنابراین جای تحسین دارد که مسیر درستی را انتخاب کرده‌اید.

دخترم در شرایطی که شما دارید و در پیامک‌تان مطرح کردید، بهترین کار در مرحله اول کمک گرفتن از یک پزشک زنان برای دریافت مشاوره تخصصی و رفع نگرانی‌ زیاد شماست. پزشک های متعهد و مجرب، محرم اسرار بیمار هستند و می‌توانند به شما قوت قلب و آرامش بدهند و همچنین میزان آسیب را به صورت دقیق‌تر بیان کنند.

در مرحله بعدی چون شما از نظر جسمی و روحی آسیب‌دیده هستید و دچار یک تروما(آسیب‌دیدگی، ضربه، جراحت ، شوک و ... که به بدن انسان وارد می‌شود)، شده‌اید نیاز به درمان این آسیب روحی و روانی توسط کارشناس و در سریع ترین زمان ممکن دارید. پیشنهاد می‌کنم از مشاوره حضوری تا حدامکان و در غیر این صورت مشاوره تلفنی یا آنلاین برای رسیدگی به مشکل خود کمک بگیرید. مشاوران پیش‌ از ازدواج که دارای مجوز هستند، می‌توانند کمک حرفه‌ای به شما بدهند تا در ازدواج مشکل پیدا نکنید.

گفته اید که به دلیل ترس از این‌که کسی از آن ماجرا مطلع نشود و لو نروم، همه خواستگارهایم را رد می‌کنم. بهتر است تا زمانی که به اضطراب خود رسیدگی نکرده‌اید، برای ازدواج دست نگه دارید چون این ترس و اضطراب درونی از حمل یک راز برای شما فشار روانی ایجاد می‌کند و در ازدواج آثار منفی خواهد داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

نویسنده : زهره حسینی | مشاور و دانش‌آموخته دانشگاه علامه‌ طباطبایی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ازدواج خواستگار پسر جراحت اضطراب اخبار حوادث روانی خیانت ترس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا خانواده بازیگر سینما و تلویزیون فیلم جسد پسر خاله تلگرام تصاویر گوشی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • اصفهان و پورتو؛ خواهرانی از جنس کاشی‌های آبی با دوستی ۵۰۰ ساله
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد