Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری با اشاره به اهمیت تولید قدرت با تمسک به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مهمترین راهکار در مانع زدایی گفت: دیپلماسی التماسی حرکت در کوچه بن بست است.

« مهدی عسگری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص نطق پیش از دستور این هفته خود در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در خصوص خرابکاری نظنز اتفاق افتاد به واقع محصول وادادگی و دیپلماسی التماسی دولت غرب گرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در دیپلماسی التماس حرکت در کوچه بن بست اتفاق می افتد از این رو نمی توان انتظار پیشرفت و یا تحولی را داشت. 

 

وی با اشاره به اهمیت مذاکره و نبود مخالفت نسبت به آن بیان کرد: بنابر حقوق بین الملل اقدام علیه تأسیسات هسته ای کشورها ممنوع است و جزء جنایت علیه بشریت محسوب می شود. 

 

وی اظهار کرد: در دنیای چپاول راهکاری جز تولید قدرت نیست چرا که سلطه جویی یکی از شاخص های رفتار دشمنان در عصر کنونی است.

 

عسگری از مکتب حاج قاسم به عنوان یک اصل و ضرورت تمسک در دوره کنونی نام برد و بیان کرد: تولید قدرت در کشور بدون تمسک جستن به مکتب حاج قاسم ممکن نیست. 

 

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بی ثباتی در فضای اقتصادی با تورم و تکثیر قوانین و مقررات از جمله موانع مهم تولید است.

 

عگسری در پایان با تذکر به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: سهمیه حق آبه استان البرز دو برابر شده است با وجود این در شاخص بحران آبی در جایگاه بحرانی ترین استان کشور قرار داریم و ضرورت رسیدگی نسبت به این مهم به فوریت وجود دارد. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی مهدی عسگری مکتب حاج قاسم سلیمانی نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی تولید قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی شهید سلیمانی محقق شد

دریافت 48 MB کد خبر 6077213

دیگر خبرها

  • برخی اسم هر نوع مذاکره‌ای را دیپلماسی التماسی گذاشته‌اند
  • عبدی: عملیات «وعده صادق» قدرت نمای مطلق ایران بود
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • حرکت به سمت تولید ناب؛ راهبرد اصلی شرکت زامیاد در سال ۱۴۰۳/ معرفی دو محصول جدید زامیاد به بازار
  • انتقام از صهیونیست نشانگر صحت راهبرد کلان نظام است
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد
  • پدر شهید غلامرضا حبیبی آسمانی شد