Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نهایی داوری حدود ۳۰ هزار قطعه عکس از ۴ هزار عکاس ایرانی و خارجی، جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، عصر روز سه شنبه ۲۴فروردین ماه سال جاری برای معرفی آثار برتر به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد .

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مرحله نهایی داوری حدود ۳۰ هزار قطعه عکس از ۴ هزار عکاس ایرانی و خارجی، جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، عصر روز سه شنبه ۲۴فروردین ماه سال جاری برای معرفی آثار برتر به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دریافت۳۰ هزار اثر از ۴ هزار عکاس از ۸۱ کشور جهان (۵۸ درصد عکاسان خارجی و ۴۲ درصد عکاسان ایرانی) بیانگر شناخته شدن این جشنواره در ابعاد بین‌المللی است.

 

رومن نرو از لوگزامبورگ (رییس پاتروناژ سرویس فیاپ)، کریستف هاملمان از آلمان (نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران)، احمد البوسعیدی از عمان (رئیس PSO) ، دکتر احمد حاجبی (مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت)، دکتر محمدرضا صائینی (معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان)، محمدرضا چایفروش، مسعود زنده روح کرمانی و حمیدرضا بازرگانی آثار ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان را در سه بخش داوری کردند .

 

این جشنواره با ایجاد بستری جهت هم‌افزایی و هم‌فکری از منظر دیدگاه‌های متنوع فرهنگی، و افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه، می‌تواند موجب ارتقای سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد، و افزایش شاخص‌های سلامت روان شود.

 

 ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان در سه بخش با موضوع آزاد، سلامت روان، و کووید ۱۹ برگزار می شود و در مجموع ۹ هزار یورو جوایز نقدی دارد.

 

این جشنواره بین‌المللی هرساله با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان، و به منظور بازآفرینی و ارائه مؤثر موضوعات روان‌شناختی،  توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت، همکاری کلوپ عکس فوکوس، با مجوز  فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران، و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره عکس سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی زنجان داوری آثار جشنواره بین المللی عکس سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد

محمد الهیاری، مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ذکر این نکته که ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند، گفت: ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تا پایان روز شنبه (اول اردیبهشت ۱۴۰۳) فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی الحساب خواهد بود؛ بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

اله‌یاری افزود: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتیکه ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد