Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@22:23:37 GMT

دو برابر شدن مبلغ فروش نفت ایرانول در اسفند۹۹

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۴۰۹۲

دو برابر شدن مبلغ فروش نفت ایرانول در اسفند۹۹

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شرکت نفت ایرانول در سال ۱۳۹۹ توانست تولید خود را نسبت به سال گذشته بهبود ببخشد. این شرکت در سال گذشته بیش از ۵۷۶هزار مترمکعب محصولات مختلف را تولید کرد. این مقدار نسبت به سال ۱۳۹۸ رشدی حدود ۵درصدی را نشان می‌دهد.

مقدار فروش این شرکت در سال ۱۳۹۸ بیشتر از ۵۳۸هزار مترمکعب بود. اما شرانل این مقدار را با رشدی ۹درصدی همراه کرد و بیش از ۵۸۸هزار مترمکعب در سال ۱۳۹۹ محصولات خود را به فروش رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین فروش این شرکت نیز به انواع روانکار اختصاص داشت که بیش از ۵۵هزار مترمکعب در گزارش اسفندماه ثبت شده است.

عملکرد ماهانه نفت ایرانول در سال 99 و 98

مبلغ فروش این شرکت در اسفندماه رشد خیره‌کننده حدود ۱۰۰درصدی داشته است. در گزارش اسفندماه شرانل مبلغ فروش بیش از ۸۰۰هزار میلیارد تومان درج شده است که نسبت به بهمن ماه ۱۳۹۹ تقریباً دو برابر شده است. این در حالی است که این مبلغ در برابر ضدیخ‌ها کاهش چشمگیر داشته است اما برای روانکارها که عمده فروش این شرکت را تشکیل می‌دهد، حدودا ۱۰۰درصد رشد کرده است. اگر این مبلغ را با فروش اسفند ۹۸ مقایسه کنیم، افزایش ۱۴۳درصدی را نشان می‌دهد و از ۳۰۰هزار میلیارد تومان به ۸۰۰هزار میلیارد تومان افزایش داشته است.

عملکرد ماهانه نفت ایرانول در سال 99 و 98

پربیننده ترین کره‌ای‌ها پشت چراغ قرمز بازار لوازم خانگی ایران لوازم خانگی گران می‌شود؟ پنج کشور نخست از نظر تعداد پروژه‌های سرمایه‌گذاری در ایران / کدام صنایع بیشترین حجم سرمایه‌گذاری خارجی را به خود اختصاص دادند؟ ضریب تحمل‌ رقابت‌پذیری صنعت فولاد بسیار پایین است مستند «ساید بای ساید» به روی آنتن می‌رود/ روایتی ناگفته از حضور برندهای خارجی در صنعت لوازم خانگی ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایرانول برجام نفت ایرانول فروش این شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از خروجی تصفیه‌خانه‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، حشمت الله عباسی با بیان اینکه در حال حاضر میزان تولید پساب در استان مرکزی ۵۰ میلیون متر مکعب در سال است، اظهار کرد: این مقدار فرصتی ارزنده در زمینه بازچرخانی آب در صنایع استان به شمار می‌رود.

وی افزود: موضوع استفاده از پساب در سال‌های اخیر در کشور مورد توجه قرارگرفته و نقطه عطف آن موضوع بازچرخانی پساب در لایحه بودجه است که مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ادامه داد: با پیگیری‌های دولت و وزارتخانه این مهم در دستور کار قرار گرفت و در ماه گذشته از دو قرارداد با موضوع سرمایه گذاری صنعت در این بخش رونمایی شد.

عباسی با اشاره به انعقاد قرار داد واگذاری پساب تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای شازند و آستانه و مهاجران به صنایع استان اضافه کرد: این پروژه با سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریال شامل تکمیل تأسیسات فاضلاب دو شهر شازند و آستانه و انتقال و بازچرخانی پساب فاضلاب تصفیه خانه فاضلاب مهاجران است.

وی تصریح کرد: شرکت پتروشیمی شازند در پروژه بازچرخانی پساب، ٥٦کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب، ٤٦کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب و اصلاح ۳۴۴۳ فقره انشعاب فاضلاب و ساخت تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ٩٤٩٠متر مکعب در شبانه روز در شهر مهاجران و پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند نیز با اجرای ٤٨کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب، برنامه‌ریزی و نصب ١٠هزار انشعاب فاضلاب و با همکاری مشترکین هر دو شهر و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ٧٢٠٠متر مکعب در شبانه روز در شهرهای شازند و آستانه را در دستور کار خود دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی آزاد کردن آب شرب از صنایع بزرگ استان را یکی از مهم‌ترین مزایای این طرح عنوان کرد و ادامه داد: با انتقال آب شرب صنایع به شهرهای مجاور مشکل کم آبی کاهش پیدا خواهد کرد.

عباسی اضافه کرد: عملیات تصفیه فاضلاب شامل تصفیه فیزیکی، تصفیه بیولوژیکی و تصفیه شیمایی است که با فرآیندهای مختلف انجام می‌شود.

وی گفت: به منظور حصول اطمینان از رعایت حدود ابلاغی در استاندارها، پایش های دوره‌ای و مستمر کیفی پساب خروجی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به کاهش بارندگی و تنش‌های آبی پیش روی استان در تابستان، افزود: با جابه‌جایی تخصیص آب مصرفی صنایع استان با پساب و استفاده از این آب در بخش شرب، پایداری شبکه آب شرب شهری استان تضمین می‌شود.

کد خبر 746981

دیگر خبرها

  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد | فروش ۲۶۳۶ کیلو طلا در ۱۹ حراج
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور