Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:17:26 GMT

برگزاری نشست‌های دین و چالش‌های اخلاقی در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۴۳۷۷

برگزاری نشست‌های دین و چالش‌های اخلاقی در فضای مجازی

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از انجمن اندیشه و قلم، مجموعه نشست‌های دین و چالش های اخلاقی جامعه امروز، به همت انجمن اندیشه و قلم، کانون توحید و بنیاد اندیشه و احسان توحید از اولین شب ماه مبارک رمضان تا شب بیست سوم در فضای مجازی برگزار می‌شود.
در این نشست‌ها که هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ بر بستر اینستاگرام، آپارات و کلاب هاوس پخش می‌شود، استادان حوزه و دانشگاه، به بیان مباحث خود با موضوع کلی دین و چالش های اخلاقی جامعه امروز خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجج اسلام ناصر نقویان، مهراب صادق نیا، امیرحسین شکیبافر، سید حمید حسینی، حمیدرضا شریعتمداری، سید محمدناصر تقوی، محسن الویری، مهدی مهریزی و علی سرلک و همچنین منوچهر صدوقی سها، مجید مرادی، ناصر مهدوی، انشاءالله رحمتی، غلامرضا ظریفیان، بیژن عبدالکریمی و حکمت الله ملاصالحی سخنرانان این نشست‌ها خواهند بود و به پرسش های مخاطبان پاسخ خواهند گفت.
همچنین برنامه شب‌های احیا با سخنان حجج اسلام سید عباس قائم مقامی، محمد سروش محلاتی و سید ضیاء مرتضوی برگزار می‌شود که جزئیات آن با توجه به شرایط روزهای آینده اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها اندیشه فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اندیشه فضای مجازی اندیشه فضای مجازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  این مراسم که با حضور سعدی پژوهان و در  انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ادامه دارد به صورت همزمان در قالب نشست‌های مجازی پژوهشگران ادبیات کهن دنبال می‌شود.

 انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویداد‌های مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار کرده است.

مهدی سربازی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان