Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@16:47:25 GMT

نسیم بهشت در مترو تهران/ امکان مشاوره در شهر زیرزمینی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۴۵۸۵

نسیم بهشت در مترو تهران/ امکان مشاوره در شهر زیرزمینی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید مجتبی تقوی‌نژاد درباره برنامه های فرهنگی مترو تهران گفت: معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران به منظور ایجاد فضای معنوی و متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و هم‌چنین با هدف ارتقای سطح آگاهی مسافران مترو با مفاهیم متعالی قرآنی برنامه‌های متنوعی را در سطح ایستگاه‌های متروی تهران برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایستگاه‌های مترو با ایجاد فضاسازی بصری متناسب با این ایام به پیشواز ماه مبارک رمضان می‌رود. به همین منظور با طراحی و نصب کتیبه‌های بزرگ فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب با عنوان "قرآن، کتاب زندگی" شامل طرح‌های گرافیکی با مضمون و محتوای پیام‌های قرآنی و فرهنگی و در هفت طرح متنوع در معرض نگاه مسافران قرار می‌گیرد.

معاون مترو تهران گفت: هم‌چنین گذرگاه‌های فرهنگی ایستگاه‌های امام خمینی (ره)، دروازه شمیران، فردوسی و میدان حضرت ولی‌عصر (عج) محل اکران نمایشگاه‌های پوستر نمایشگاه قرآنی و جشنواره قرآنی شامل طرح‌های گرافیکی و جمله‌های قرآنی و کوتاه فرهنگی است. 

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ادامه با اشاره به تولیدات سمعی و بصری تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان کلیپ‌های ویژه این ماه از کلیه نمایشگرهای ایستگاه‌های مترو و فضای مجازی پخش می‌شود که شامل دعای روزهای ماه مبارک، احادیث و روایات  قرآنی، فتوکلیپ سی تدبر، سی تلنگر و حکمت علوی است. هم‌چنین در قالب پادکست چهار ویژه برنامه رادیویی با عنوان خودسازی با موضوع آداب مخصوص ماه مبارک رمضان، بخشش ویژه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، شب‌های قدر و روزهای پایانی ماه مبارک و عید سعید فطر از رادیو مترو پخش می‌شود. 

تقوی‌نژاد گفت: با همکاری مرکز فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه قم و  با هدف پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و مذهبی مسافران مترو پایگاه مشاوره نسیم بهشت در ۱۰ ایستگاه منتخب برگزار می‌شود.

مسافران شهر زیرزمینی از ۳۰ فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان در ایستگاه‌های امام خمینی (ره)، تجریش، ارم سبز، دروازه شمیران، دروازه دولت، میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، تئاتر شهر، بریانک، میدان جهاد و میدان آزادی جهت دریافت مشاوره می‌توانند به کارشناسان مذهبی مستقر در ایستگاه‌های یاد شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!

تین نیوز

مسافران یکی از ایستگاه های مترو در حومه شهر سیدنی، از حضور یک اسب کنار خود در سکو، غافلگیر شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از اعتمادآنلاین، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، چندی پیش، مسافران یکی از ایستگاه های مترو که منتظر رسیدن قطار برای سوار شدن بودند، با یک مسافر عجیب در کنار خود مواجه شدند که در حال قدم زدن روی سکوی انتظار بود.

مسئولان ایستگاه اعلام کردند، اسب، حین ورود به ایستگاه پتویی روی خود داشت که مشخص می کرد از یکی از اسطبل های نزدیک گریخته است.

این مسئولان تأکید کردند، از بیم سوار شدن اسب به داخل واگن های قطار، اجازه باز شدن درها را ندادند، تا اینکه اسب بعد از ۱۷ دقیقه و با حضور صاحبش در ایستگاه، به اسطبل خود بازگردانده شد.

تصاویر منتشرشده از حضور این اسب، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی استرالیا قرار گرفت و علاوه بر مدیرکل راه آهن سیدنی، وزیر حمل ونقل ایالت نیو ساوت ولز را هم وادار به اظهارنظر در مورد آن کرد.

حجم ویدیو: 9.92M | مدت زمان ویدیو: 00:02:28 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا