Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ستایشی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان دماوند گفت: ما باید به دنبال این باشیم که پاسخ مقنع و مکفی به مردم دهیم تا رضایتمندی آن‌ها را به دنبال داشته باشد

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران با معرفی برهان رضایی، رئیس جدید دادگستری دماوند افزود: نکاتی در مورد سند تحول قضائی مطمع نظر است و باید مورد توجه عالمانه و تخصصی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سند طبق فرمایش اخیر ریاست دادگستری استان تهران باید عملیاتی شود و در این مسیر باید تمامی رؤسای حوزه‌های قضائی و دادستان‌ها همکاری و اهتمام لازم را به کار برند.

وی با بیان اینکه استفاده از سیستم‌های هوشمند و حرکت به سمت استفاده بیشتر از خدمات الکترونیک باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: رمز موفقیت ما پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه، در رضایتمندی مردم است.

در این مراسم از خدمات حامد ناظمیان تقدیر به عمل آمد و برهان رضایی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان دماوند حکم انتصاب خود را از مسئولان قضائی پایتخت دریافت کرد.

کد خبر 5188902

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دادگستری دماوند دادگستری استان تهران خدمات الکترونیکی قضایی شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش ماه مبارك رمضان ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا وضعیت معابر پرونده قضایی آیت الله سید ابراهیم رئیسی آموزش مجازی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ماه رمضان ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بنداد کرمانی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان دماوند را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه نقش مردم و خیرین در حوزه سلامت دماوند چشم‌گیر است، گفت: برای ارتقای مراکز بهداشت و درمان دماوند در تلاش هستیم.‌

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در خصوص موضوع سگ‌های بلاصاحب عنوان کرد: در این زمینه، متولیان امر باید بیشتر از گذشته برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام کنند، چراکه حیوان گزیدگی فضای ترس و ناامنی در جامعه ایجاد می‌کند.

کد خبر 6082656

دیگر خبرها

  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • رییس قوه قضاییه: ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • در قضیه عفاف و حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان