Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:21:29 GMT

کشف ۱۲۰ حلقه لاستیک قاچاق در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۲۰۸

کشف ۱۲۰ حلقه لاستیک قاچاق در ملایر

محمدباقر سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق ، مامورین مبارزه با جرائم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم‌آباد در حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو را به منظور بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بازرسی توسط مامورین از این خودرو، تعداد ۱۲۰ حلقه لاستیک بدون مجوز قانونی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد که ضمن تشکیل پرونده ، متهم تحویل مراجع قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: برخورد قانونی و قاطعانه  با ورود انواع کالای قاچاق به عنوان راهبردی مهم برای حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره در ملایر

وی بیان کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد از ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهرستان، ماموران کلانتری ۱۲ «پاسداران»، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار داده و با انجام کار اطلاعاتی موثر، سرانجام مخفیگاه سارقان را شناسائی کردند.

سلگی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی، در یک عملیات ضربتی هر دو متهم را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاه آنها اموال مسروقه ای شامل درب و پنجره آهنی به ارزش ریالی حدود 100 میلیون ریال از آنان کشف شد و با تشکیل پرونده، سارقان به دستگاه قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/89013

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی ملایر کشف لاستیک قاچاق ملایر خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند

سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپو سوخت قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

او با اشاره به کشف یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع از انبار مزبور، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی ۲ دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سرهنگ جوانمرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، می گوید: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر