Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه کتابخوانی «مهندسی جوانی» مشتمل بر نامه ۳۱ نهج‌البلاغه امیرمومنان(ع) به همت ستاد فهما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مسابقه کتابخوانی «مهندسی جوانی» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

بنابر این گزارش، این کتاب که توسط حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع جمع بندی شده، ترجمه ای است از نامه ۳۱ نهج البلاغه که آن را حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) خطاب به فرزندشان امام حسن مجتبی (علیه السلام) نگاشته اند‌ و دربردارنده توصیه‌های اخلاقی و تربیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نامه حضرت امیر(ع)، با توجه به جوان بودن جامعه امروز، یک منشور ذهنی کامل برای جوانان ایران به منظور تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود .

 

این مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان و جوانان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است و علاقه مندان از 25 فروردین تا پایان خرداد 1400 می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این مسابقه شرکت کنند.

 

گفتنی است، به نفرات برتر در این مسابقه به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد فهما بچه های مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت