Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@18:04:52 GMT

حميد حامي تيتراژ «بچه مهندس 4» را خواند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۵۴۵

حميد حامي تيتراژ «بچه مهندس 4» را خواند

خبرگزاری آریا- در آستانه پخش سریال «بچه مهندس 4» حمید حامی تیتراژ این سریال را خواند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سیما فیلم، فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش می‌شود و  چهارشنبه، 25 فروردین‌ماه اولین قسمت آن روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش، تصویربرداری این پروژه در پنج ماه گذشته با دو گروه و در دو شیفت انجام شده است تا تمامی قسمت‌های مجموعه برای پخش به موقع در ایام ماه رمضان آماده باشد.
ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمید حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  برنامه «پاورقی» که با استفاده از زبان طنز سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.
این برنامه در هشتمین قسمت خود به موضوع «فرهنگ» می‌پردازد.

صهیونیسم و آمریکا بر آن هستند تا از طریق جریان‌های نفوذی مثل صنعت سینما با تغییر سبک زندگی مردم تدریجاً باور‌ها و ارزش‌های جوامعی مانند ایران که خود دارای فرهنگی غنی است ، تغییر دهند، «محمدرضا شهبازی» در این قسمت از برنامه سعی می‌کند به زبان طنز پرده از فرهنگ واقعی غرب بردارد.
«پاورقی»تولید گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد فتحی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رپ خواندن حمید صفت در سریال «اژد‌های هفت سر»
  • نهمین قسمت «پاورقی نوروزی» با موضوع آمریکا
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»