Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: مجلس یازدهم وظیفه نظارتی خود را در سال ۱۴۰۰ از دستگاه‌ها و نهادهای کشور بیشتر از گذشته خواهد کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم و رئیسان گروه‌های مجلس موظف شدند برنامه‌های عملیاتی نظارت‌های بیش‌تر به هیأت‌رئیسه اعلام کنند تا بر اساس برنامه زمان‌بندی در دستور کار علنی مجلس یا کمیسیون‌های مختلف در سال جدید قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت‌رئیسه مجلس پرسش از وزیران اقتصاد، صمت، جهاد کشاورزی، امور خارجه و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای افزایش وظیفه نظارتی خانه ملت بوده است.

وی تاکید کرد: این روند نظارتی در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها» باقوت ادامه خواهد یافت  تا به تحقق جهش تولید، افزایش اعتماد به‌ نفس ملی و رضایتمندی عمومی منجر شود.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: نظارت‌های بیشتر مجلس دولت را وادار می‌کند برخی اقدامات بر زمین‌مانده را از جمله قوانینی که به تصویب رسیده اما اجرایی نشده است  را انجام دهد؛ حتی یک هفته هم برای کشور مهم است و دولت نباید دچار رخوت در اداره کشور شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: بسیاری از مشکلاتی که اکنون وجود دارد، نتیجه عدم نظارت است، وقتی در دستگاهی مفسده‌ای به وجود بیاید، اگر آن ناظر کاربلد باشد اجازه نمی‌دهد این فساد گسترده شود.

دبیر هیأت‌رئیسه مجلس اولویت نظارت‌های مجلس را عمل کردن نمایندگان مردم به دستورهای رهبری معظم انقلاب به‌ خصوص در زمینه‌های اقتصادی، معیشتی، حمایت از تولیدات داخلی و جهش تولید، مقابله با گرانی‌ها، پیشگیری از کم‌کاری‌های دستگاه‌های اجرایی، کاهش فاصله‌های طبقاتی و اشتغال آفرینی بیان کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ارائه تذکرهای کتبی به وزرای دولت در حوزه‌های کشاورزی، تأمین منابع آبی زاینده‌رود، پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی، تخصیص اعتبار برای واحدهای عمرانی نیمه‌تمام و چاره‌جویی برای جلوگیری از نشست زمین در دشت کشاورزی برخوار را از جمله برنامه‌های نظارتی خود برای دو شهرستان حوزه انتخابیه خود ذکر کرد.  

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهین شهر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی نظارت شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد

پایگاه خبری جماران: «گشت ارشاد» دو کلمه‌ای است که امروز در فضای مجازی ترند بوده و بحث و نقد این بحث تنها در فضای مجازی گرم نیست بلکه در هر محفل و مکانی در این امر بسیار مورد صحبت قرار می‌گیرد.

 در خصوص مسعود پزشکیان نماینده فعلی تبریز و منتخب مجلس آینده به خبرنگار جماران، گفت: با زور و با این روشی که پیش می‌رویم نتیجه‌ی عکس خواهد داد. اینکه حجاب باید مراعات شود، یک اصل است؛ اما اینکه چگونه باید این پیام را رساند اصل دیگر است. این خانم‌ها و زنان در اختیار خود نظام بودند؛ صداوسیما، روحانیت، مدارس‌، معلم‌ها، صداوسیما و رادیو در اختیار سیستم بوده است و نتوانستیم آن‌‌ها را درست تربیت کنیم، حالا می‌خواهیم با زور درست کنیم؟! به نظر من امکان پذیر نیست. عده‌ای از خانم‌ها مشکلی با دین و مذهب ندارند، بلکه می‌خواهند به این شکل زندگی کنند. اما این کارها باعث می‌شود آنها با دین و مذهب مشکل پیدا کنند و با یک عناد نسبت به آن باوری که دارند برخورد کنند.
 

من به آقایان پیشنهاد می‌کنم بررسی کنند و قبل و بعد مداخله را ببیند  

وی ادامه داد: اگر ما اطلاع رسانی، هدایت و توجیه ‌کنیم، فرد می‌پذیرد راهی که می‌رود اشتباه است، اما زمانی که به زور می‌گوییم باید این کار را انجام دهی، این غیر از عناد و ایجاد عقده در دل فرد کار دیگری نمی کند. من به آقایان پیشنهاد می‌کنم بررسی کنند و قبل و بعد مداخله را ببیند؛ اگر وضع حجاب بهتر شده است ادامه دهند، اما اگر بدتر شد، این یعنی مردم را بدبین کرده‌اند و باید راه خود را تغییر دهند.
 

اگر مسیر درستی تعیین شود مملکت درست می‌شود  

وی در واکنش به اینکه می گویند روزی قرار بود ابراهیم رییسی گشت ارشاد مدیران راه‌اندازی کند نه گشت ارشاد، تصریح کرد: از زمان گشت ارشاد مدیران گذشته است. سیستم، سیستم نظارت است و خیلی از مسائل را می‌توان با نظارت اصلاح کرد. لازم به گشتن نیست؛ در آمریکا نیز می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم! لزومی نداریم گشت ایجاد شود. اگر مسیر درستی تعیین شود مملکت درست می‌شود.

 

افرادی که فکر می‌کنند در مسیر قرار دارند و مسلمان واقعی هستند چرا حرف‌های مقام معظم رهبری را اجرا نمی‌کنند؟!

 

پزشکیان در پاسخ به این سوال که این بدسلیقگی‌ها از کجا نشات می‌گیرد؟ گفت: این بدسلیقگی‌‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد. انسان‌هایی به قدرت می‌رسند که سعی می‌کنند تمام قدرت را به دست بگیرند و دیگران را حذف کنند و وقتی این کار را می‌کنند باید توجیهی برای خود و جامعه ایجاد کنند که بتوانند رقیب خود را حذف کنند و به عده‌ای ضدانقلاب و ضد ولایت، مذهب گفته می‌شود که افراد را حذف کنند تا بتوانند خود این‌کار را انجام دهند.

وی یادآور شد: بارها گفتم که افرادی که فکر می‌کنند در مسیر درست قرار دارند و مسلمان واقعی هستند، چرا حرف‌های مقام معظم رهبری را اجرا نمی‌کنند؟! اگر علم و مهارت آن را دارند اجرا کنند، مردم مشکل نخواهند داشت. دیگران بد هستند اما شما که خوب هستید سیاست را اجرا کنید و بگذارید مشکل مردم حل شود، چرا حل نمی‌کنید؟! اما نه تنها حل نمی‌کنند بلکه کاری می‌کنند که مردم تصور کنند تمام این نقص‌ و نارسایی‌ها از طرف رهبری است و به رهبری بی‌احترامی می‌کنند.

عضو کمیسیون بهداشت تاکید کرد: سیاست‌های کلی به غیر از بحث حجاب، بحث‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی است و اگر به درستی اتفاق بیافتد، مملکت به این روز نمیافتد.

 

افرادی که نمی‌توانند سیاست را اجرا کنند، ضد رهبر هستند نه کسانی که انتقاد می‌کنند  

وی در خصوص راهکار در این امر، افزود: راهکار اجرای سیاست است و افرادی که نمی‌توانند سیاست را اجرا کنند، ضد رهبر هستند نه کسانی که انتقاد می‌کنند و دانسته و ندانسته کاری را انجام می دهند. من به عنوان مسئول وظیفه دارم سیاست‌ها را اجرا کنم، قانون اجرا شود و بر اساس عدالت حکم کرده و مشکلات مملکت را حل شود.  
 

امروز در مجلس اولویت و نگاه عده‌ای موضوع حجاب است  

پزشکیان در واکنش به اینکه مردم تصور دارند امروز اولویت اول مجلس شورای اسلامی در بحث حجاب و عفاف است، گفت: امروز در مجلس اولویت و نگاه عده‌ای همین موضوع است، اما باید از همین عده سوال کرد؛ شما که تربیت همین افراد را به دست داشتید، چرا کاری کردید که به اینجا رسیده است؟! مگر تربیت دست ما نبود؟! مردم با چه آموزشی اینگونه شدند؟! ما به جای اینکه خود را نقد و ارزیابی کنیم و ببینیم اشکال کار کجا بوده است، با افرادی روبرو می‌شویم که محصول آموزش، مدرسه و صداوسیمای ما هستند.
 

مسئولان ما از اینکه سرمایه اجتماعی را از دست بدهند، بترسند  

نماینده مردم تبریز در پاسخ به سوال که آیا مسئولان ما باید از وجود دوقطبی بترسند، گفت: مسئولان ما از اینکه سرمایه اجتماعی را از دست بدهند، بترسند. یک یا دوقطبی مهم نیست، زیرا اگر زمانی سرمایه اجتماعی را نداشته باشیم این چند قطبی را نیز از دست خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت