Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بطور قطع در دو بازی ابتدایی این تیم در گروه E لیگ قهرمانان آسیا غیبت خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را در شهر گوا هند دنبال می‌کند که طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نخستین بازی خود را ۲۵ فروردین ماه با الوحده امارات برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



AFC به دلیل ویروس جهانی کرونا اقدام به برگزاری بازی‌های هر گروه به طور متمرکز گرفت تا سرخپوشان همراه با الوحده امارات و الریان قطر راهی کشور هند شده و بازی‌های خود را به میزبانی اف. سی گوا برگزار کنند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی شنبه گذشته راهی گوا شدند که فرشاد فرجی و سعید آقایی را به دلیل ابتلاء به کرونا، همراه ندارند.

فرجی که پاسخ تست دوم کرونایش منفی شده بود باید تا ۲۶ فروردین در تهران باقی مانده و سپس با ارائه تستی جدید راهی کشور هند شود. همچنین این بازیکن پس از حضور دوباره در جمع سرخپوشان باز هم باید یک روز کامل در قرنطینه باشد و سپس به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود؛ بنابراین مدافع پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع این تیم اضافه شده است دو دیدار نخست این تیم مقابل الوحده امارات و الریان قطر را از دست می‌دهد تا گل محمدی همچنان از سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع این تیم استفاده کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹ فردا چهارشنبه مقابل الوحده امارات بازی می‌کند و سپس خود را برای دیدار ۲۸ فروردین با الریان قطر آماده خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرشاد فرجی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الوحده امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا، تابستان گذشته بعد از 6 سال بازی در ویسل کوبه ژاپن در حالی که به نظر می رسدی راهی اینتر میامی خواهد شد، سر از اف سی امارات در آورد. اوضاع این تیم در لیگ امارات اصلا خوب نیست و احتمال سقوطش وجود دارد. در این صورت باید دید شرایط اینیستا چه خواهد شد.

رئیس باشگاه اماراتی در مورد وضعیت اینیستا گفت: «اگر در نهایت ماندنی شویم، فکر می کنم اینیستا بتواند دو یا سه سال دیگر نیز برای ما بازی کند. او به زودی 40 ساله می شود ولی شرایط بدنی فوق العاده‌ای دارد. اگر سقوط کنیم، پیشنهاد خاصی برایش خواهیم داشت. اینکه مربی تیم ما شود. من نمی خواهم اینیستا برای ما در دسته پایین تر بازی کند چون در شان و اعتبار او نیست. می خواهیم او مربیگری را از باشگاه ما شروع کند. با او در این رابطه حرف خواهیم زد.»

لازم به ذکر است که ژاوی نیز در سال 2015 راهی السد قطر شد و بعد از چند سال بازی، مربی این تیم شد. اینیستا هم مثل ژاوی در یک کشور عربی مربیگری خواهد کرد و بعدها به نیمکت بارسا می رسد؟

دیگر خبرها

  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می‌رود
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می رود
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند