Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:06:26 GMT

تیم ملی فوتسال و نگرانی از لغو بازی های تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۷۶۸

تیم ملی فوتسال و نگرانی از لغو بازی های تدارکاتی

با وجود اعلام چند بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال بیم آن می رود که این بازی ها لغو شود.

به گزارش ایسنا، برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی قرار است بلافاصله پس از اتمام لیگ برتر آغاز شود اما در شرایطی که طی روزهای اخیر نام های متعددی برای برگزاری بازی دوستانه مطرح شده خیلی از این رقابت‌ها قطعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حضور تیم فوتسال ایران در تورنمنت ۸ جانبه تایلند تا این لحظه قطعی است و دو بازی دوستانه با ژاپن نیز گرچه هنوز روی کاغذ نیامده اما به نظر قطعی می‌رسد اما سایر رقبا و حریفان که برای تیم ملی در نظر گرفته شده اند در حد مذاکرات اولیه بوده و هیچ کدام از این بازی ها پیش از جام جهانی قطعی نشده است.

این در حالی است که تیم ملی با حضور در تورنمنت تایلند و برگزاری دو بازی دوستانه با ژاپن به اندازه کافی برای جام جهانی آماده نخواهد شد و این نگرانی وجود دارد که با لغو این مسابقات نیز خللی در آماده‌سازی تیم ملی ایجاد شود. کمیته فوتسال این روزها باید تلاش خود را برای پیدا کردن حریفان مناسب برای تیم ملی بیشتر کند تا تیم سوم جهان برای دفاع از اعتبار خود در جام‌جهانی دغدغه ای برای آماده سازی نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه نماینده سابر در سهمیه المپیکی ایران قطعی شد

فدراسیون جهانی شمشیربازی فهرست تیم‌های المپیکی این رشته را نهایی و اعلام کرد که بر این اساس، تیم اسلحه سابر مردان ایران وارد فهرست المپیکی‌ها شد و در بخش انفرادی هم ایران سه نماینده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، فدراسیون جهانی شمشیربازی با توجه به اتمام فصل رویدادهای گزینشی المپیک و لحاظ کردن امتیاز تیم‌های شرکت کننده و همچنین رنکینگ جهانی، فهرست تیم‌های المپیکی در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره مردان و بانوان را نهایی و اعلام کرد.

 

بر این اساس نام تیم ملی اسلحه سابر مردان ایران در فهرست تیم‌های المپیکی این اسلحه قرار گرفت. تیم ایران سهمیه خود را درجریان جام‌جهانی مجارستان قطعی کرد که با توجه به فهرست اعلام شده، از طرف فدراسیون جهانی هم تایید رسمی شده است.

 

رقابت‌های شمشیربازی المپیک در هر اسلحه با حضور ٨ تیم برگزار می‌شود، ایران در کنار کره‌جنوبی، آمریکا، مجارستان، فرانسه، ایتالیا، مصر و کانادا تیم‌های حاضر در اسلحه سابر مردان هستند. رقابت‌های شمشیربازی المپیک در بخش انفرادی هم برگزار می‌شود.

 

بر اساس فهرست اعلام شده توسط فدراسیون جهانی شمشیربازی، ایران به واسطه سهمیه تیمی که در اختیار دارد در بخش انفرادی اسلحه سابر بازی‌ها، سه نماینده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • احتمال لغو افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی از وقوع حمله تروریستی
  • حضور سه نماینده سابر در سهمیه المپیکی ایران قطعی شد
  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی