Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@03:35:56 GMT

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۹۵۴

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی

مهلت ثبت نام مجدد متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین پایان می‌یابد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام برای بار دوم، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند، یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و ثبت نام نکرده‌اند و افرادی که نیاز به تصحیح اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند تا آخر وقت امروز نسبت به ثبت نام یا ویرایش و تکمیل مدارک خود در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir/ اقدام کنند.

با توجه به اینکه ستاد اداری آموزش دانشگاه‌ها در حال فعالیت هستند، افرادی که نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به معدل اکتسابی و صدور فرم مربوطه دارند، می‌توانند معدل اکتسابی خود را دریافت کرده و در فرم ثبت نام آزمون درج کنند. همچنین جهت کمک به داوطلبان مجدداً در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پیش از دریافت کارت، مهلت دیگری جهت اعلام آخرین معدل در سامانه داده خواهد شد.

بر اساس اعلام مراجع ذی‌ربط، در مورد رشته‌های مشمول استفاده از سهمیه بومی قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحات بعدی، فقط رشته روانشناسی بالینی مورد نیاز اعلام شده که دانشگاه‌های محل تعهد و خدمت پس از پایان تحصیلات در سایت مرکز سنجش آموزش کشور قرار دارد.

محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد در هنگام پذیرش، هیچ ارتباطی به دانشگاه محل اخذ تعهد ندارد. داوطلب واجد شرایط سهمیه بومی، می‌تواند هر یک از دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو اعلام شده را انتخاب کرده و در صورت پذیرش ادامه تحصیل دهد، اما بعد از پایان تحصیل باید دوره تعهد خود را در دانشگاهی که متعهد خدمت سهمیه بومی شده، بگذراند.

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار است در روزهای ٣٠ و ۳۱ اردیبهشت امسال برگزار شود.

کد خبر 486836

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزمون ارشد علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی آزمون کارشناسی ارشد کنکور ارشد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز سنجش آموزش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان کرمان آخرین زمان سنجش نوآموزان کلاس اول ابتدایی را پایان اردیبهشت اعلام کرد و گفت: از حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰ نوآموز پایه اول ابتدایی استان، حدود ۵۵ هزار نفر کار نوبت‌گیری یا سنجش را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، محمود بنی‌اسد درباره سنجش سلامت نوآموزان اظهار کرد: امسال سنجش نوآموزان رویکردی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته داشت و به جای تیر، در آذر انجام شد تا فرصت لازم برای توانبخشی و آموزش نوآموزان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری بعد از پایان سنجش سلامت، کار توانبخشی با حضور مربیان متخصص و آموزش یک نفر فرد مؤثر در خانواده به صورت تکمیلی برای دانش‌آموزان دارای محدودیت انجام می‌شود، افزود: آخرین فرصت انجام سنجش سلامت پایان اردیبهشت اعلام شده است و بعد از آن در خرداد کار توانبخشی دانش‌آموزان و انجام مداخلات صورت می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان کرمان با اشاره به اینکه از حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰ نوآموز پایه اول ابتدایی حدود ۵۵ هزار نفر کار نوبت‌گیری یا سنجش را انجام داده‌اند، ادامه داد: تقاضا داریم خانواده‌ها زمان را عقب نیندازند و با وارد شدن به سامانه آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir و انجام فرایند ساده نوبت‌گیری، در تاریخ مشخص شده به مراکز سنجش جسمانی و آمادگی‌های تحصیلی دانش آموزان مراجعه کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان با بیان اینکه آمار سنجش سلامت متناسب با تعداد دانش آموزان متقاضی پایه اول است، اظهار کرد: سنجش برای نوآموزان پایه اول اجباری است، اما خانواده‌ها می‌توانند برای سنجش فرزندان پیش دبستانی چهار و پنج ساله خود نیز اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه انجام سنجش نوآموزان عشایر از طریق پایگاه‌های سیار با مراجعه به مناطق عشایری و روستایی انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر نیروهای متخصص مدیر مرکز، معاون مرکز، سه تا پنج آموزگار استثنایی، یک نفر گفتار درمانگر، یک نفر کار درمانگر و یک نفر مشاور در این پایگاه‌ها حضور دارند.

کد خبر 744791

دیگر خبرها

  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی