Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت گفت: باید در سراسر کشور احساس کنیم ماه رمضان آمده است نه اینکه کسی در خیابان سیگار بکشد و یا غذا بخورد باید مناسک الهی رعایت شود باید معنویت و برادری را احساس کنیم. این ماهی است که تهدیدها را نمی شنویم صدا و سیما را می بینیم امنیت است سخن مردم امنیت است و آدم احساس نمی‌کند اینجا چه نوشته است این ماه ماه خوبی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور ادامه داد: امروز در کشور ما و بسیاری از کشورهای جهان مردم با مشکلات زیادی رو به رو شدند بعضی ها فکر می کنند چون عید نوروز بوده شیوع بیماری افزایش یافته است البته ترددها و رعایت نکردن ها تاثیر گذار است اما همه دنیا با یک موج شیوع مواجه است الان وقت شعار نیست وقت عمل است. البته بخش بهداشت و درمان ما کار سنگینی بر عهده دارد و ما قدردان آنها هستیم همه مسئولان کشور در سراسر کشور مسئولیت بزرگی دارند ما باید  نشان دهیم به همه اصولی که ما گفته شده کاملا پایبند هستیم.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر و ایرنا بخوانید؛

* همه مسئولان در سراسر کشور مسئولیت بزرگی دارند ما باید همه پروتکل ها را اجرا کنیم. هر وقت مراعات مردم در پروتکل ها به ۸۵ تا ۹۰ درصد افزایش یافته اوضاع آرام شده هر جا اجرای پروتکل ها به ۴۵ تا ۵۰  درصد کاهش یافته اوضاع بر هم ریخته است من به عنوان کسی که مسئولیت دارم و هر روز آمار را بررسی می کنم به این نتیجه رسیدم.

* اساس کنترل این بیماری به دست خود ماست همه ما مسئول هستیم و هیچ کس نمی تواند از زیر بار مسئولیت فرار کند.

*  در این مقطع واکسن نقش مهمی را ایفا می کند ممکن است کسی واکسن زده باشد و باز هم مبتلا شود ولی واکسن مصونیت بسیار بالایی از مرگ و میر می دهد. یعنی کسی که واکسن زده است ممکن است مبتلا شود اما جانش حفظ می شود.

* حفظ جان مردم برای ما اولویت دارد. در این شرایط وارد کردن واکسن به عنوان یک وظیفه است هر شرکت خصوصی، بیمارستان و موسسه ای که می تواند از هر کجا واکسن مورد تایید وزارت بهداشت وارد کند می تواند با ارز نیمایی واکسن وارد کند. البته وزارت بهداشت و درمان هم وظیفه دارد و در چارچوب ستاد کرونا تصویب کرده عمل می کند.

* واکسن آزاد هم بیاورید تا مردم بتوانند استفاده کنند به قیمت معمولی. این کار می تواند به کنترل بیماری کمک کند. البته واکسن های داخلی را تقویت می کنیم.برخی به من می گفتند اجازه ندهید به دنبال سه یا چهار واکسن بروند، دنبال یک واکسن بروند. بررسی کردیم دیدیم تزاحمی ندارد و چیزی نیست که باعث به تاخیر افتادن همدیگر شود.

* ممکن است واکسن داخلی تابستان به دست مردم برسد در این مقطع وارد کردن واکسن خارجی وظیفه ماست وزارت بهداشت مسئولیت خودش را دارد شرکت های خصوصی هم می توانند واردات را انجام دهند این یک وظیفه مهم است.

* باید جنگ اقتصادی را قطع و به ظلم پایان دهیم، برخی‌ها می‌گویند دست ظالم باید قطع شود منتها کی، میگویند خوب نیست و در اردیبهشت و خرداد کراهت دارد. بگذارید به تیر برسیم آن‌وقت خوب است. دست ظالم را باید فورا قطع کرد تیر و مرداد ندارد.کسی که در تهیه واکسن و مواد غذایی ما را اذیت می‌کند باید دست او را قطع کرد.

*بیش از سه سال است که فشار روی ماست باید دست ظالم را قطع کنیم چرا از مذاکرات می‌ترسیم چه چیزی در سر ما کردند. چرا از حرف زدن می‌ترسیم مگر قرآن نمی‌گوید با کفار جدال احسن کنیم. ما قدرتمندیم ما خودمان را ضعیف نبینیم می‌گویند رو به روی شما می دانید کیست آمریکاست. مگر آمریکا کیست ما قدرتمندیم در برجام با آنها مذاکره کردیم و آنها را سر جای خود نشاندیم.

*ما توانمندیم، در تولید در تکنولوژی پیشرفته در قدرت نرم توانمندیم در مذاکره هم توانمندیم ما منطق قوی داریم و می‌توانیم دشمن را مجاب کنیم و سرجایش بنشانیم مگر عراق هشت سال با ما نجنگید یک وقتی که قرار شد مذاکره کنیم امام اجازه مذاکره داد در شهریور ۶۷ در ژنو با عراق مذاکره کردیم.

*رییس‌جمهور منتخب مردم است و ۲۴میلیون رای با دولت حرف می‌زنند؛ ما به خواست ملت عمل می‌کنیم.

*در ۱۰۰ روز اول تحریم‌ها را شکستیم؛ دست ما را باز بگذارید تا در ۱۰۰ روز آخر هم بشکنیم.

*چارچوب‌های مذاکرات را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند و ما در همان چارچوب عمل می‌کنیم.

* چرا از مذاکرات و حرف زدن می‌ترسیم، ما قدرتمندیم و نباید خودمان را ضعیف بدانیم. از مذاکره وین نترسید.

* انتخابات روز بسیار مهمی برای ماست اما هیچ فردی حق ندارد معیشت مردم را برای انتخابات به گروگان بگیرد. بگذارید تحریم‌ها برداشته شود و این به نفع انتخابات است.

* حرف ما روشن است و می‌گوییم آمریکا باید به شرایط ۲۰۱۵ برگردد و به محض آنکه آمریکا تعهداتش را اجرا کرد و دیدیم درست است به تعهداتمان برمی‌گردیم.

* استفاده از IR۶ و اینکه غنی سازی را به ۶۰ درصد رساندیم پاسخ خباثت‌های شماست، نمی‌توانید در نطنز جنایت کنید و ما ساکت باشیم. ما دو دست شما را یکی با IR۶ و یکی با غنی‌سازی ۶۰ درصد می‌بریم.

* مردم بدانند اگر افرادی علیه ملت ما توطئه کردند ما پاسخ خواهیم داد.

ادامه دارد...

2727

کد خبر 1504749

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی واکسن ویروس کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی کم‌تجربه‌ای نیست؛ او بعد از سال‌ها دستیاری در کنار مربیانی مثل فیروز کریمی، مانند خیلی از دستیاران دیگر راه خودش را جدا کرد و در نخستین سال سرمربیگری‌اش به شیرین‌فراز رفت و نماینده وقت کرمانشاه را از سقوط به دسته دوم نجات داد. ماجراجویی‌های او اما به همین‌جا ختم نشد و مهاجری به لیگ دسته دوم رفت و طی یک پروسه ۴ساله سیاه‌جامگان کم‌بضاعت و خصوصی را از لیگ دسته دوم به لیگ برتر رساند.

همه آن‌هایی که فوتبال تیم‌های مهاجری را از همان زمان سیاه‌جامگان دنبال می‌کردند به زیبا بازی کردن تیم‌هایش اذعان داشتند. فوتبال زیبا و تماشاگرپسند مهاجری به شکلی بود که وقتی به خاطر فشار بیماری قصد ترک نساجی مازندران را داشت، هواداران ایستاده او را تشویق کردند و حتی بعدتر وقتی با نتایج نه‌چندان خوب از مسجدسلیمان خداحافظی کرد، تماشاگران تیفوسی خوزستان تا فرودگاه دنبالش آمده بودند تا تیم‌شان را ترک نکند.

او امسال در خیبر هم همین روند زیبا بازی کردن را دنبال می‌کند. به آمار تیمش نگاه کنید؛ بیشترین گل زده در لیگ با میانگین نزدیک به ۲ گل در هر بازی. از این آمار مهم‌تر اینکه به جز دروازه‌بانش تقریباً همه بازیکنان خیبر برای تیم مهاجری گلزنی کرده‌اند و این یعنی او به خوبی می‌داند چگونه از بازیکنانش بازی بگیرد؛ نمونه‌اش گل دوم خیبر مقابل دریای بابل که با ارسال مدافع چپ روی پای مدافع راست تبدیل به گل شد.

تیم مهاجری روی زمین خوب کار می‌کند، بازیکنانش به خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند و نفوذ به دروازه آن‌ها آسان نیست، آمار هم همین را می‌گوید متوسط تقریبا هر ۲ بازی یک گل!

نکته جالب دیگر در تیم خیبر این است که تقریباً همه بازیکنان حاضر در لیست آن‌ها به میدان فرستاده شده‌اند. مهاجری بازیکن اضافه برای خیبر جذب نکرده و همگی با یک هدف مشخص به این تیم آمده‌اند و تا اینجای کار که ۲۸ بازی از لیگ می‌گذرد به همه آن‌ها به فراخور شرایط بازی رسیده است.

حالا که تیم خیبر در فاصله ۶ هفته تا پایان لیگ ۶۴ امتیازی شده، بسیاری این تیم را با شمس‌آذر مقایسه می‌کنند که صعودی زودهنگام به لیگ برتر داشت، گرچه قزوینی‌ها در مجموع ۷۰ امتیاز کسب کردند و مهاجری و یارانش حالا این فرصت را دارند تا با گذر از این امتیاز و شکستن رکورد ملوان ۷۱ امتیازی، قاطعانه‌ترین صعود تاریخ را به نام خود رقم بزنند.

با تمام این‌ها احتمالاً بایستی خیبر و مهاجری را مهمان زودهنگام لیگ برتر دانست؛ خیبر و هوادارانش زیباکننده لیگ برتر آتی خواهند بود و مهاجری و بازیکنانش هم از لحاظ فنی به دلنشین‌تر شدن فوتبال در این سطح کمک خواهند کرد و احتمالاً این گزاره ثابت خواهد شد که فوتبال ایران باید به میهمان لرتبارش احترام ویژه‌ای بگذارد.

دیگر خبرها

  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار بگذارید
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • «محل سگ بگذارید لطفا!»