Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:45:49 GMT

عکس العمل سریع آتشنشان در هنگام دوش گرفتن!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۱۰۸

عکس العمل سریع آتشنشان در هنگام دوش گرفتن!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شغل آتشنشان یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا در جهان به شمار می‌رود. یک آتشنشان در مدت خدمت خود تا قبل از بازنشستگی در موقعیت‌های خطرناکی قرار می‌گیرد که هر یک از این موقعیت‌ها می‌تواند جان وی را به خطر اندازد. با این حال آتشنشانان به دلیل فراگیری آموزش‌های حرفه‌ای متعدد موفق عمل کرده و ضمن حفظ جان خود، جان افراد در معرض خطر را نیز نجات می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ویژگی‌های بارز یک آتشنشان، چالاکی و ورزیدگی او در هنگام وقوع حوادث است. آتشنشان باید همیشه و تحت هر شرایطی آماده شرکت در عملیات‌های پیچیده و خطرناک باشد. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از همین آتشنشان‌های حرفه‌ای را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

مرد چاقی که ۱۲ مامور آتش‌نشانی را به خانه اش کشاند!

در این ویدئو این مامور آتشنشان اهل چین در حالی که سرگرم حمام کردن است با شنیدن صدای آژیر مخصوص عملیات از داخل حمام بیرون آمده و سریعا خود را آماده عملیات می‌کند. این آتشنشان ۲۳ ساله چینی در حالی لباس مخصوص کار خود را می‌پوشد و سوار بر کامیون آتشنشانی می‌شود که هنوز کف شامپو روی سر وی دیده می‌شود. او در این باره به یکی از رسانه‌های محلی چین گفت: «وقتی صدای آژیر را شنیدم نمی‌توانستم کاری انجام دهم، (حمام من نیمه کاره ماند) فورا از حمام بیرون آمدم، چون زندگی فرد یا افراد به سرعت عمل من بستگی داشت.»

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری فداکاری و شجاعت آتشنشان‌های قهرمان را مورد تمجید قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عملیات نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرایی شدن سریع‌تر توافقات ایران و پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

 

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

 

دکتر رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

 

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

 

ایشان همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

 

 

دیگر خبرها

  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • ضرورت اجرایی شدن سریع‌تر توافقات ایران و پاکستان
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار + فیلم
  • (ویدئو) خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)