Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:28:15 GMT

موانع تولید واکسن کرونا در کشور برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۲۷۵

موانع تولید واکسن کرونا در کشور برطرف می‌شود

به گزارش ایرنا از وبدا، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، روز چهارشنبه همزمان با بازدید از روند تولید واکسن در مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران در کرج افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری فرمودند. یکی  از موانع اصلی که در کشور وجود دارد بورکراسی پیچیده و غیر متناسب با نیاز کشور است و به همین دلیل فرآیندها، دریافت مجوزها و مواردی که باید با سرعت انجام شود، متاسفانه محقق نمی شود که پیگیری و همه موانع رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از سایت تولید واکسن کرونا در مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران در کرج بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه های تولید واکسن قرار گرفت.

وی از دست اندرکاران تولید واکسن کرونا خواست تا چنانچه مانعی در روند کار آنها وجود دارد، مطرح کنند تا سازمان بازرسی در اسرع وقت آن را پیگیری و رفع کند.  

درویشیان گفت: خوشبختانه طی چند ماه گذشته نتایج امید بخشی در زمینه تولید واکسن حاصل شده است و با تلاش دانشمندان و نخبگان عزیز کشور، امروز شاهد پیشرفتهای تحسین برانگیز در رابطه با تولید واکسن کرونا هستیم و قطعا تبدیل شدن ایران به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید واکسن در جهان امکانپذیر خواهد بود.  

وی اقدامات صورت گرفته در مجتمع تولیدی و تحقیقاتی انستیتو پاستور را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به قدمت ۱۰۰ ساله انستیتو پاستور ایران اظهار داشت: اگر چه در چند وقت اخیر شاهد خساراتی به علت شیوع این ویروس بودیم، اما از برکات کم نظیر آن می توان به سرعت غیر قابل پیش بینی در تولید واکسن مؤثر کرونا با توجه به تجارب تولید واکسن در انستیتو پاستور ایران اشاره کرد.

درویشیان اظهار امیدواری کرد که به زودی مردم ایران شاهد تزریق واکسن تولید داخل که البته بخشی از آن به کمک کشور کوبا صورت گرفته، باشند.

به گزارش ایرنا، قرار است واکسن کرونای تولیدی کشور کوبا که فاز اول و دوم مطالعه انسانی را در این کشور گذرانده و هم اکنون فاز سه مطالعه انسانی آن در ایران و کوبا در حال انجام است، پس از تایید، در انستیتو پاستور ایران نیز تولید شود.

برچسب‌ها سازمان بازرسی كل كشور انستیتو پاستور ایران واکسن کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بازرسی كل كشور انستیتو پاستور ایران واکسن کرونا سازمان بازرسی كل كشور انستیتو پاستور ایران واکسن کرونا اخبار کنکور انستیتو پاستور ایران تولید واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد مذاکره این باشگاه با کلینزمن گفت: ما واقعا ماندیم که این اخبا ر را چه کسانی منتشر می کنند و سطح توقعات را بالا می برند. اصلا یورگن کلینزمن گزینه ما نیست.

وی افزود: در حال برطرف کردن موانع برای حضور یحیی گل محمدی در تبریز هستیم البته این کار را با کمک خودش انجام می دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم تا قبل از بازی با استقلال او را در کنار خود خواهیم داشت. اگر کار او درست شود شاید زودتر از خودش دستیارانش به تبریز بیایند تا در کنار تیم باشند. تمام تلاش خود را به کار گرفته  ایم اما نمی توانیم قولی بدهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است