Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@18:07:57 GMT

زمان پخش سریال مناسبتی بهروز افخمی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۲۹۸

زمان پخش سریال مناسبتی بهروز افخمی مشخص شد

پخش مجموعه مناسبتی «رعد و برق» با یک روز تأخیر از ۲۶ فروردین آغاز می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال «رعد و برق» به نویسندگی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی که قرار بود از فردا شب همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه پنج سیما رود، با یک روز تأخیر از پنجشنبه ۲۶ فروردین آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهروز افخمی پس از هفت سال دوری از تلویزیون، اواخر سال ۹۸ ساخت سریال «رعد و برق» را درباره حادثه وقوع سیل ۱۳۹۸ در مناطق سیل‌زده شمال کشور آغاز کرد. سیلی ویرانگر و مهیب که از اسفند ۱۳۹۷ بر اثر بارندگی‌های شدید در استان‌های شمالی ایران، از جمله گلستان و مازندران و خراسان شمالی و جنوب و جنوب غرب کشور متأسفانه خرابی‌های بسیاری به بار آورد و جان تعدادی از هموطنانمان را گرفت و شماری را نیز بی خانمان کرد.

این روز‌ها سازندگان مشغول ضبط بخش‌های پایانی این سریال هستند. اغلب بخش‌های این سریال در بحبوحه شیوع کرونا در لوکیشن‌های واقعی در شمال و جنوب و جنوب غرب کشور تصویربرداری شده است.

بازیگران سریال رعد و برق عبارتند از: شهرام قائدی، محمد فیلی، مهران رجبی، مختار سائقی، شهین تسلیمی، سام کبودوند، تورج فرامرزیان، مهدی زمین‌پرداز، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، مریم عبادى، غلامعلی رضایی، مجید درستی، ابراهیم یوسفی، حامد محمدخانى، ویدا موسوی، سپیده موسوی و ….

به گفته کارگردان، «رعد و برق» یک سریال حادثه‌ای است با مایه‌های کمیک.

سریال «رعد و برق» در ایام ماه رمضان از پنجشنبه هفته جاری ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

سایر عوامل اصلی این سریال عبارتند از: کارگردان دوم: امیر شیرمحمدی، مدیر تصویربرداری: حسنعلی اسدی، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان‌زاده، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی: سید محمود جعفری، دستیاران تهیه: رایان جعفری، میثم هاشمی، الهام رضایی، مشاور پروژه ابراهیم امیرخانی، مدیر تولید: علیرضا هاشمیان، تدوین: بهروز افخمی، صحنه و لباس: امیر شیرمحمدى، حسین قزل‌باش، منشی صحنه: داوود عصمتی، دستیار یک تصویربردار: حسین اسدی، دوربین دوم: پوریا هنرمند، دستیار صدابردار: سالار سلیمی، بابک علوى، محمد پاسندى، طراح بدلکارى: علیرضا فتحى، تصویربردار پشت صحنه: پوریا منجزی، مدیر چهره پردازی: زهره سیه‌پوش، جلوه‌های ویژه بصری: محمدرضا موسوی، محمدحسین شکوری، صداگذار: جاوید حسینى، آهنگساز: سیدمحمد میرزمانى، مدیر تدارکات: احمد امیرانی، مشاور فنی: رایان جعفری، مشاور رسانه ای: هادى اعتمادی مجد، نورا حسینی، مدیر روابط عمومی: الهام رضایی.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بهروز افخمی بهروز افخمی رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم

به گزارش همشهری آنلاین لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند. مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد اما همچنان بازیکن تاثیر گذار و باکیفیتی به شمار می آید. او در اینترمیامی بازی می کند و به نظر می رسد که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

به نوشته شبکه mbc 1 ، مسی درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال گفت: زمان معینی وجود ندارد اما هر وقت احساس کنم که دیگر نمی توانم به هم تیمی هایم در زمین کمک کنم از فوتبال خداحافظی می کنم. من کسی هستم که به شدت از خودم انتقاد می کنم. قرار این بود که اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورم بازنشسته شوم که خوشبختانه به این هدف خود رسیدم.

او درباره این سوال که بعد از فوتبال چه کاری انجام خواهد داد، گفت: به این موضوع فکر نکرده ام.

مسی درباره این سوال که چه رویایی در فوتبال دارد، گفت: من در فوتبال به همه رویاهای خود دست پیدا کرده ام و دیگر چیزی باقی نمانده است که به آن نرسم. می خواهم از روز به روز زندگی ام لذت ببرم بدون آنکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. هدف خاصی برای انجام دادن ندارم. می خواهم به آنچه که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: احساس می کردم که بارسلونا خانه ابدی من است و برای همیشه در این تیم باقی خواهم ماند اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت بود و اصلا فکرش را هم نمی کردم. در بارسلونا به خوبی با من برخورد شد و از حضور در این تیم بسیار لذت بردم. تجربه بسیار زیبایی در بارسلونا داشتم.

او درباره زیباترین گل خود گفت: من بسیار خوش شانس هستم چرا که گل های زیبایی زیادی به ثمر رسانده ام اما برای من اهمیت گل بیشتر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که به ثمر می رسانم برای تیمم مهم باشد تا زیبا.

مسی در پایان درباره این سوال که چه چیزی او را به گریه می اندازد، گفت: نمی توانم از چیز خاصی سخن به میان آورم اما باید بگویم که من انسان بسیار حساسی هستم. من خودم را انسانی با قلب بزرگ و بسیار حساسی می دانم.

کد خبر 840903 برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست
  • برداشت گندم با حضور وزیر جهادکشاورزی در هرمزگان آغاز شد
  • ۶ استان پر حادثه کشور در ایام نوروز مشخص شد
  • زمان تشییع و خاکسپاری دوبلور باب اسفنجی اعلام شد
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان آغاز شد
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org