Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:14:13 GMT

بورس انرژی، میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۳۹۸

بورس انرژی، میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (چهارشنبه، ۲۵ فروردین‌ماه) شاهد عرضه کالاهای پنتان پلاس پتروشیمی پارس، حلال ۴۰۲ پالایش نفت بندرعباس، حلال ۴۰۲ عمده شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس و حلال ۴۰۶ پالایش نفت اصفهان است و آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، حلال ۴۰۲ شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، رافینت ۲ شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت و میعانات گازی مجتمع گاز پارس‌جنوبی در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز سه‌شنبه (۲۴ فروردین‌ماه) کالاهای میعانات گازی مجتمع گازی پارس‌جنوبی و حلال ۴۱۰ پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نفتای سبک شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز بیش از ۱۳۳.۵۷۹ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۱۵.۰۰۷ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

کد خبر 5189025

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس انرژی فرآورده نفتی محصولات پتروشیمی پالایشگاه نفت ویروس کرونا شاخص کل بورس قیمت دلار قیمت نفت نهاده های دامی وزارت راه و شهرسازی قیمت مرغ سهام عدالت وزارت جهاد کشاورزی بانک مرکزی ایران اقتصاد چین بورس تهران بانک صادرات اقتصاد آمریکا بورس انرژی پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،محمد اسلامی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در عرصه علمی و حوزه انرژی دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی است.

وی وجود دانشگاه خلیج فارس بوشهر در کنار نیروگاه اتمی را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: همکاری و تعامل بین دانشگاه و صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای با تاکید بر استفاده از ظرفیت انسانی، علمی و پژوهشی دانشگاه خلیج فارس افزود: آمادگی لازم برای همکاری بلند مدت و ظرفیت سازی در دانشگاه خلیج فارس به خصوص در رشته‌های هسته‌ای وجود دارد.

وی به طرح‌های توسعه در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: هماهنگی لازم در فرایندهای اجرایی خود انجام خواهیم داد تا از این کانون اول انرژی هسته‌ای که نیروگاه بوشهر است این حرکت مکمل نیز انجام شود.

اسلامی با اشاره به رونمایی یافته‌های نوین رادیو دارویی در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: به زودی یکی از یافته‌های نوین رادیو دارویی که به معنای واقعی کلمه در تراز جهانی قرار دارد رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیازهای کشور به رادیو داروها تأمین می‌شود ادامه داد: در زمینه رادیو داروها از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر استفاده شده است و کار بالینی صورت گرفته در بوشهر با نتایج خوبی همراه بوده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در پیشبرد اهداف مد نظر گفت: هوش مصنوعی مجموعه از از نرم افزارها و سیستم مدیریت داده است که در فرایندهای مختلف بکارگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس
  • اسلامی: تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران افزایش خواهد یافت
  • افزایش تولید رادیو داروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • عکس| استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس درباره مالکیت استقلال
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی