Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@10:44:13 GMT

فیلم/ هدف از مالیات بر خانه های خالی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۶۵۳

پورابراهیمی، رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب: مالیات بر خانه های خالی می تواند بازار مسکن را هم در بخش ساخت و ساز و هم در بخش اجاره به تعادل برساند.

دریافت 6 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا پورابراهیمی قیمت مسکن مسکن بازار مسکن رکود مسکن نماینده مجلس مالیات مالیات بر خانه های خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد ظرفیت سدهای خراسان شمالی خالی است

مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای خراسان‌ شمالی گفت: چهار سد اصلی در استان به منظور تامین آب شرب مورد استفاده قرار می‌گیرد که بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت این سدها خالی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، عقیل مرتضوی امروز _سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در نشست خبری، اظهار کرد: در سال آبی جدید که از مهر ۱۴۰۲ آغاز شده تاکنون ۱۸۰ میلی‌متر بارندگی در استان داشته‌ایم که ۳۲ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: با وجود افزایش میزان بارندگی در سال جدید، همچنان استان در وضعیت خشکسالی قرار دارد و نسبت به آمار بلند مدت بارندگی استان، افت جدی بارش در سال‌های گذشته و امسال مشاهده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: چهار سد اصلی در سطح استان به منظور تأمین آب شرب مورد استفاده قرار می‌گیرد که در حال حاضر تنها ۲۳ درصد از مخازن این سدها آب دارد و بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت آن‌ها خالی است.

مرتضوی با تاکید بر لزوم اهمیت مردم به صرفه‌جویی در مصرف آب، اضافه کرد: در حال حاضر دمای هوا در استان نسبت به آمار بلند مدت دو درجه افزایش یافته است که این افزایش موجب بالا رفتن مصرف آب می‌شود.

وی اضافه کرد: فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۵۰ میلی‌متر بارندگی در استان اتفاق افتاد که رشد ۳۰ میلی‌متری را نسبت به سال گذشته داشته است.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای خراسان شمالی تاکید کرد: ۶۶۰۰ کیلومتر رودخانه در استان وجود دارد که ۲۲۰۰ کیلومتر از این رودخانه‌ها به دلیل وجود در بستر جمعیتی از اهمیت فراوانی برخوردار هستند.

مرتضوی اضافه کرد: ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان نیاز به ساماندهی دارد که در ازای هر کیلومتر ساماندهی رودخانه به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی گفت: تاکنون ۸۸ کیلومتر از رودخانه‌های استان ساماندهی شده‌اند و عمل لایروبی در بیش از ۱۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های خراسان‌شمالی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای خراسان‌شمالی اظهار کرد: ۳۳۰۰ حلقه چاه مجاز در استان وجود دارد که سالانه حدود ۴۰۰ میلیون مترمکعب برداشت آب از آب‌های زیرزمینی انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: پروژه کنترل مسیر سیلاب در بجنورد که به محله جوادیه ختم می‌شود در دهه فجر ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی شد و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن تخصیص یافته که تاکنون ۴۰ درصد از مراحل پروژه تکمیل شده است.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: فاز نخست پروژه محله جوادیه بجنورد خرداد به پایان می‌رسد و فاز دوم از ماه آینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 745080

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد ظرفیت سدهای خراسان شمالی خالی است
  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی
  • ۵۸ درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است
  • ۴۰ درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است | آخرین وضعیت سدهای کشور
  • لوکس نشینان و لوکس سواران گوش به زنگ باشند/ مالیات خودرو‌های بالای ۳.۵ میلیارد و خانه‌های بالای ۳۵ میلیارد تومان چقدر است؟
  • نگرانی برای تامین آب استان ها؛ خالی ماندن سد‌ها
  • مالیات خانه‌های خالی و لوکس در حد هیچ!
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • (تصاویر) ساحل اسرائیل خالی از جمعیت شد
  • شب روشن برای پدر موشکی ایران/ جای «طهرانی‌مقدم» خالی‌است