Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@12:48:33 GMT

رشد ۹۳ درصدی جمع‌آوری صدقات در البرز

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۶۷۳

رشد ۹۳ درصدی جمع‌آوری صدقات در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح عملکرد این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی، گفت: مردم خیر در یک سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان صدقه نقدی و غیر نقدی پرداخت کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۳ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با تأکید بر اینکه، کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: هم‌اکنون حدود ۱۷۰ هزار صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که ۱۵۸ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌ شده‌اند.

وی اضافه کرد: افراد می‌توانند با ارسال یک پیامک خالی به سرشمارِ ۸۸۷۷ و انجام مراحل، با انتخاب رقم موردنظر خود، عضو سامانه پیامکی شوند. همچنین کد #۰۲۶*۸۸۷۷* و همچنین اپلیکیشن صدقات مبین به‌عنوان درگاه‌های نوین کمیته امداد برای دریافت کمک‌های مردم خیر پیش‌بینی‌شده است.

محمدی فرد به توسعه مراکز نیکوکاری در راستای مردمی کردن خیر و احسان در سطح استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در استان البرز راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ج

مدیرکل کمیته امداد البرز از مراکز نیکوکاری تخصصی در اصناف مختلف همچون ارگان‌های دولتی و غیردولتی، رسانه‌ها، و مراکز صنعتی خبر داد و اعلام کرد: چشم‌انداز کمیته امداد برای مردمی شدن فعالیت‌ها، ایجاد مرکز نیکوکاری است تا این مراکز با شناسایی نیازمندان در سطح محلات، پیش از وقوع آسیب، به احتیاجات آنان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: صدقه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز