Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمود هاشمی در ابتدای چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «دولت جوانان حزب اللهی» ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به برنامه‌های بسیج اساتید در سه ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: تمام برنامه‌های بسیج اساتید در سطح کانون‌های استادی دانشگاه آزاد اسلامی تا انتخابات باید رویکرد و ملاحضه انتخاباتی داشته باشد و در جلسات آموزشی بصیرتی، تبیینی، گام دوم و غیره به این مهم پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتظار می‌رود استادان بسیجی زمینه‌ساز حضور و مشارکت مسئولانه و حداکثری اقشار مختلف جامعه بویژه دانشگاهیان و دانشجویان باشند. همچنین در شرایط کرونا و بعضا تعطیلی واحدهای دانشگاهی، فعالیت‌های کانون‌های بسیج باید بصورت مجازی ادامه داشته باشد و نباید متوقف شود. بمحض بهبود شرایط کرونا در استان‌ها و فعال شدن واحد های دانشگاهی، برگزاری جلسات تبیینی  و بصیرتی حضوری، نیمه حضوری  با رعایت پروتکل ها مورد تاکید و انتظار است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری اولین انتخابات دولت سازی در گام دوم انقلاب بوده و اگر مشارکت حداکثری همراه با انتخاب اصلح اتفاق بیفتد یقینا دولت اسلامی که چهل و دو سال است در آرزوی تحقق آن هستیم و یکی از انتظارات نائب امام زمان هم هست زمینه سازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: اهمیت این انتخابات در آن است که اگر انتخاب درست و اصلح اتفاق بیفتند اهداف انقلاب با سرعت تحقق و دولت، جامعه و تمدن نوین اسلامی بفضل الهی شکل خواهد گرفت. 

هاشمی در پایان به شرایط حساس کشور از حیث سیاسی اشاره کرد و گفت: حمایت از کاندیدای خاص بر خلاف مشی سپاه و بسیج و یقینا نهادهای تابع نظام ولایت فقیه منجمله دانشگاه آزاد اسلامی است. کانون‌های استادی بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی ضمن پرهیز از این مهم باید تلاش کنند تا شاخص‌های مورد نظر رهبر انقلاب درباره کاندیدای اصلح بخوبی تبیین شود و گروه‌های رصد و پایش استادی مسئول مراقبت از این مهم هستند.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1093057 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری انتخابات بسیج اساتید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسان از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راهیابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می‌رسد.

علیرضا خجسته‌پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسان در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته است و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آن‌ها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده است، به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه‌یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف را ارائه دهیم و تنهانفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش‌بینی انتخابات زود است، چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیشاست، بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی