Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ضمن حضور در صندوق بیمه اجتماعی با مدیرعامل این صندوق دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، آقامحمدی رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ضمن حضور در صندوق بیمه اجتماعی با علی شیرکانی مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و معاونان صندوق بیمه اجتماعی دیدار و گفت وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار علی شیرکانی ضمن ارائه آمار بیمه‌شدگان صندوق به تشریح سیاستها، خط مشی‌ها، دستاوردها، اهداف و عملکرد صندوق در حوزه‌های مختلف مالی طی سال گذشته پرداخت.
آقامحمدی رییس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ضمن تاکید برنقش و جایگاه بیمه درکاهش مشکلات و ایجاد رفاه در زندگی روستاییان و اثر بخشی آن در توانمدسازی جامعه روستایی در مواجه با فقر، عملکرد شفاف صندوق بیمه اجتماعی و اقدامات و اهداف آن را گام مهمی در جهت رفع فقر در روستاها و مناطق محروم دانست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان، اظهار کرد: وفاق و تعهد حاکم بر اتاق بازرگانی هرمزگان مثال زدنی است که نشان دهنده همدلی اعضاء و شناخت ظرفیت‌های هرمزگان است.
 
وی افزود: دنیا با مبحث بخش خصوصی و تاثیرات آن در اقتصاد و روان‌سازی امور به خوبی آشناست و وقت آن است که مسئولان و دولتمردان نیز نسبت به واگذاری امور به بخش خصوصی و پررنگ نمودن نقش فعالان اقتصادی در تصمیم گیری های اقتصادی همت گمارند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: غفلت از ظرفیت های پارلمان بخش خصوصی و سنگ اندازی در مسیر این بخش عملا ضربه مستقیم و سنگینی به بدنه اقتصادی استان هرمزگان وارد می‌سازد و امید می رود امسال با توجه به شعار مقام معظم رهبری بتوانیم در تقویت هر چه بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاست‌گذاری اقتصادی باید مبتنی بر دو مؤلفه تولید برای کشور و تولید برای صادرات باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده افزود: تولید برای بازارهای جهانی با تولید برای تأمین نیاز داخلی، بسیار متفاوت است و اگر در حوزه صادرات دچار چالش می‌شویم به‌واسطه این است که رویکرد تولید معطوف به داخل کشور است که برای حل این چالش‌ها باید تولیدکنندگان با رویکرد صادرات وارد میدان شوند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: استان هرمزگان با دارا بودن ظرفیت‌های بالا و متنوع، نقش مهمی را در معادلات اقتصادی ایفا می‌کند.
 
در پایان این دیدار هر یک از اعضای هیأت نمایندگان به ارائه نظرات خود در خصوص تقویت جایگاه بخش خصوصی و روانسازی امور برای فعالان اقتصادی پرداختند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم