Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین طی روزهای اخیر شایعاتی در خصوص کسر ۲۰ درصدی قرارداد رشید مظاهری به دلیل ماجرای قهر و ترک تمرین استقلال منتشر شده بود. جریمه سنگینی که بیشتر از یک میلیارد تومان عنوان شده بود و همین ماجرا باعث نارضایتی‌ گلر ملی‌پوش آبی‌ها را به دنبال داشت. حالا مدیر برنامه‌های مظاهری نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و این ماجرا را قابل حل دانسته است: «مشکلی خاصی نیست، بخش حقوقی باشگاه استقلال کسر قرارداد برای رشید مظاهری پیش بینی کرده بود که با صحبت هایی که با دوستان داشتیم، این مسئله حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرانی از این بابت نیست؛ چرا که فعلا هیچ کسر قراردادی انجام نشده و همان‌طور که گفتم انشالله در تعامل با باشگاه مسئله را ختم به خیر خواهیم کرد.»

کد خبر 595055 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کلاهبرداری میلیاردی فالگیر به بهانه درمان فرزند

آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل زراعتیان امروز، ۲ اردیبهشت‌ماه گفت: با شکایت خانمی ۴۹ ساله مبنی بر کلاهبرداری ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی یک رمال و فالگیر از وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی، پیگیری پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکیه در بازجویی اولیه اظهار داشت در زندگی شخصی و بیماری فرزندم دچار مشکل و ناراحتی شدم و به دنبال راهی برای از بین بردن اتفاقات بودم تا اینکه در یکی از شبکه‌های اجتماعی به یک صفحه دعانویسی و فالگیری برخوردم و ارتباط من با مدیر صفحه آغاز شد و در محیط گفت‌وگو (Direct) مشکلات عدیده زندگی شخصی خود را برای او بازگو کردم‌  و در ادامه  با درخواست و تعرفه‌های او، طی چند مرحله اقدام به واریز پول به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون  ریال کردم، اما بعد از گذشت چند روز، متهم دیگر جواب پیام را نمی‌داد و فهمیدم که وی کلاهبردار بوده و از احساسات و اعتماد من سوء‌استفاده کرده است.

فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: موضوع در رصد پلیس فتا شهرستان قرار گرفت و مامورین در تحقیقات و تجسس‌های خود توانستند هویت مدیر صفحه مذکور که یک زن ۵۵ ساله بود را شناسایی کنند.

وی افزود: موضوع به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای ارجاع و پس از هماهنگی با مرجع قضایی با فرد کلاهبردار تماس و وی نسبت به استراد وجه اقدام کرد.  

زراعتیان با بیان اینکه متهم در استان‌های غربی کشور سکونت داشته و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: رمالی، دعانویسی و فال‌گیری یک نوع مانور متقلبانه برای تحصیل مال است و بی‌گمان برخی از شهروندان برای رفع مشکلات خود به جای مراجعه به متخصصان روانشناسی و مشاوره خانوادگی، به رمال‌ها رجوع کرده که این امر پیامدهای ناگواری را به دنبال دارد و مجرمین و افراد کلاهبردار در فضای مجازی با متوصل شدن به ابزارهای خرافی و متقلبانه و سوءاستفاده از اعتقادات شهروندان به دنبال اخاذی و کسب منافع مالی بوده و شهروندان هیچگاه برای رفع مشکلات خود نباید به این گونه موارد چه در فضای مجازی و چه فضای واقعی اعتماد کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی
  • خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌
  • ‌کلاهبرداری میلیاردی فالگیر به بهانه درمان فرزند