Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 19 با همراهی مدیران شهرداری و شورایاران این منطقه از پروژه های توسعه شهری در حال اجرا بازدید کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی در بازدید از پروژه در حال احداث بوستان، خیابان و معابر وصال در ناحیه یک ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در جلب رضایت شهروندان و تأکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام افزود: در تلاش هستیم تا با اتمام عملیات جدول کاری و آسفالت این خیابان، عملیات احداث فضای بوستان نیز در محوطه این پروژه اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او همچنین بر اتمام عملیات عمرانی فاز اول و دوم پروژه احداث معابر وصال و حل مشکل هدایت آب های سطحی این معابر تأکید کرد.
شهردار منطقه در ادامه به بازدید از پروژه دسترسی لوپ غیر همسطح شکوفه به بزرگراه شهید کاظمی پرداخت و گفت: این پروژه مهم که به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود، اهمیت بسیاری در کاهش بارترافیکی و روان سازی تردد در این محور دارد.
توکلی همچنین با حضور در خیابان خلازیر مرکزی در ناحیه سه ضمن بازدید از پروژه بهسازی این خیابان در جریان اجرای عملیات عمرانی آسفالت این معبر قرار گرفت.
این مسئول در پایان این بازدید از اولین خط بازیافت لاستیک های فرسوده شهر تهران در بزرگراه شهید کاظمی (جنب موتوری سنگین) بازدید و این اقدام را گامی مهم در راستای حفظ محیط زیست دانست.
توکلی با بیان اینکه این خط از ظرفیت روزانه 4 تن آسیاب بازیافت لاستیک های فرسوده برخوردار است، ادامه داد: شهرداری این منطقه آمادگی بارگیری لاستیک های فرسوده از مناطق 22 گانه، سازمان پسماند، غرفه های بازیافت و ایستگاه هایپر پسماند خشک و انتقال آن را به این سایت دارد.
شهردار منطقه در ادامه هدف اصلی پروژه های اجرایی این منطقه را توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان عنوان و اضافه کرد: بر همین اساس در صدد هستیم تا در سال 1400 نیز با پیگیری اتمام پروژه های نیمه تمام و رفع مطالبات محلات در قالب پروژه های توسعه محله ای گام های بیشتری برای آبادانی منطقه و توسعه عادلانه امکانات بر داریم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از امروز تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.
محمدمهدی کریمی افزود:در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید می‌کنند و در این بازدید استادان گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی با گردشگران همراه می‌شوند.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت