Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره دهم گاهنامه «دغدغه»، به همت انجمن اسلامی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت انجمن اسلامی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، شماره دهم گاهنامه  «دغدغه» منتشر شد.

 

در دهمین شماره گاهنامه «دغدغه» با مدیر مسئولی و سردبیری علیرضا کریم خانی به معضلات اجتماعی با محوریت مسئله جمعیت در ایران، پرداخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از جمله موضوعاتی که در این گاهنامه مطالعه می‌کنید، همکاریِ ویژه، گذری از اصل آزادی مشروط، روشنفکر یا روغنفکر،  ایران رو به انقراض، گروه های جهادی سفیران امید و ایجاد امیــد صادقانه و ارائه راهکار کار اشاره کرد.

 

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی دغدغه تازه های نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد روز یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: بخش تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی در وسعت سه هزار متر مربع شامل تختهای بستری، بخش سوختگی و ناباروری در حال احداث است.   دکتر رضا احمدی افزود: برای تکمیل این بخش تخصصی در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بود که با وجود پیگیری های مستمر ۲۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با احتساب تورم و نرخ روز اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی، اکنون به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.   دکتر احمدی ادامه داد: بخش تخصصی بیمارستان گناباد در ابتدا فقط در قالب بخش سوختگی شروع شد که در ادامه با افزوده شدن وسعت و بخشهای لازم به بخش تخصصی تبدیل و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال ساخت است.   وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش آنژیوگرافی بیمارستان علامه بهلول گنابادی را هم ۴۰ میلیارد ریال است.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تعداد زوجهای نابارور شهرستانهای تابعه این دانشگاه (گناباد و بجستان) را ۸۰۰ نفر برشمرد و گفت: تجهیزات لازم برای مرکز ناباروری این دانشگاه تامین و خدمات بهداشتی و درمانی لازم به زوجهای نابارور در این مرکز ارایه می شود.   دکتر احمدی افزود: ۹۲ هزار نفر از افراد بالای ۱۸ سال در شهرستانهای گناباد و بجستان در سال گذشته از خدمات طرح ملی غربالگری سلامت برخوردار شدند که از این تعداد ۱۷ هزار نفر فشار خون بالا، هفت هزار و ۵۳ نفر مبتلا به دیابت و ۵۳۶ نفر نیازمند سایر خدمات درمانی بودند.   او گفت: ۵۰ هزار نفر در شهرستانها گناباد و بجستان هم اکنون از خدمات سلامت خانواده برخوردار هستند و هر سه هزار نفر زیر پوشش یک پایگاه بهداشتی و درمانی قرار دارند و به طور مستمر سلامت این افراد رصد می شود.   بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علامه بهلول گنابادی با وسعت ۲۳ هزار و ۸۳۵ متر مربع شامل بیمارستان شامل بخشهای جراحی، اطفال، داخلی، زایشگاه، مامایی، اتاقهای عمل، همو دیالیز، داروخانه، NICU ، CCU، ICU و بخشهای پاراکلینیک شامل آزمایشگاه مرکزی، رادیولوژی دیجیتال، «ماموگرافی»، سونوگرافی، «فلوروسکپی»، سی.تی.اسکن و ام.آر.آی است.   شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب خراسان رضوی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • نقش دکتر داودی در پایه ریزی اقتصاد اسلامی
  • چرا بایدن از نتانیاهو دغدغه بیشتری نسبت به اسرائیل دارد؟
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی