Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:30:05 GMT

باقری: دل اکبرپور برای ماشین می‌سوزد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۸۵۵

هافبک ماشین‌سازی تاکید می‌کند تغییرات این تیم موجب شده تا از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، منصور باقری به تساوی ماشین‌سازی برابر آلومینیوم اشاره کرد و گفت: با اینکه تغییر و تحولات زیادی در کادر فنی داشتیم و مدتی هم تمرین نکرده بودیم، اما از شروع مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و اجازه ندادیم آلومینیوم در بازی‌سازی و ایجاد موقعیت موفق باشد و بازی خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: آلومینیوم در هفته‌های قبل موقعیت‌های زیادی به وجود می‌آورد ولی ما بهترین بازی را مقابل آنها انجام دادیم و به غیر از یک توپ که به نظرم روی اتفاق وارد دروازه ما شد، در سایر دقایق کاملا بهتر از آلومینیوم عمل کردیم و اگر دقت داشتیم، حداقل با اختلاف دو گل برنده می‌شدیم.

 

 

هافبک ماشین‌سازی درباره حضور علیرضا اکبرپور در راس کادر فنی این تیم ابراز کرد: تاثیر حضور ایشان را در دیدار با آلومینیوم دیدید؛ آقای اکبرپور بازیکن با سابقه فوتبال و مربی پرتلاشی است که دلش برای ماشین‌سازی می‌سوزد و آمده تا به تیم آذربایجان کمک کند و با همراهی بچه‌ها تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

 

باقری پیرامون شرایط دشوار ماشین‌سازی برابر بقا در لیگ برتر اظهار کرد: کار بسیار سختی داریم و نمی‌توانیم بگوییم به راحتی جبران می‌کنیم، اما شرایط ما نسبت به قبل کاملا متفاوت شده و آقای اکبرپور و بچه‌ها وقت زیادی می‌گذارند تا تیم به شرایط ایده‌آل برسد. هنوز ۱۰ هفته دیگر از لیگ برتر مانده و مطمئن باشید در این مدت اتفاقات زیادی می‌افتد و جایگاه ماشین بهتر می‌شود.

ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روز‌های ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!