Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:02:26 GMT

نگارخانه ختایی تبریز مجوز فعالیت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۸۸۵

نگارخانه ختایی تبریز مجوز فعالیت گرفت

ایسنا/آذربایجان شرقی نگارخانه ختایی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجوز فعالیت گرفت.

این نگارخانه که در محل خانه تاریخی ختایی تبریز قرار دارد و از آن به عنوان خانه هنرمندان تبریز یاد می‌شود، پس از این پذیرای آثار هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نگارخانه با شماره ثبت ۵/۱۶۰۷ مجوز به نام جعفر طهماسبی کارشناس فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز صادر شده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علاقه‌مندان برای ارائه اثر خود در این نگارخانه می‌توانند به محل خانه هنرمندان، واقع در چهارراه باغشمال، کوچه حاج رضا، بن بست علی موسیو، خانه هنرمندان سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نگارخانه خانه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز