Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@15:00:16 GMT

اقساط وام سهام عدالت مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۹۱۴

اقساط وام سهام عدالت مشخص شد

ایسنا: پرداخت وام سهام عدالت در دو بانک ملی و تجارت آغاز شده است و طبق اطلاعاتی که منتشر شده این وام با مبالغ ۷ و ۱۴ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

 هفته گذشته ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ رئیس جمهوری در جلسه هیئت دولت اعلام کرد که از هفته آینده کارت اعتباری با پشتوانه سهام عدالت و یارانه در اختیار مردم قرار می‌گیرد و مردم برای گرفتن این کارت اعتباری نیاز به مراجعه حضوری به بانک ندارند و می توانند همه مراحل دریافت این کارت را به صورت اینترنتی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توضیح داد: اعتبار این کارت برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی برای هر نفر ۱۴ میلیون تومان و برای دارندگان سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی ۷ میلیون تومان است.

مدیران بانکی هم توضیح داده که سود این وام ۱۸ درصد است و افراد با این وام می‌توانند از فروشگاههای خاص و تحت پوشش طرح خریداری کنند.

آنها همچنین توضیح دادند که اگر افراد وام خود را یک ماهه تسویه کنند نیاز به پرداخت سود نیست اما اگر وام را سه ساله تسویه کنند باید سود ۱۸ درصد پرداخت کنند که البته از نگاه مدیران بانکی این سود از تورم کمتر است و بانکها نمی‌توانند مبلغ آن را کمتر کنند.

با این حساب کسانی که وام ۱۴ میلیون تومانی دریافت کنند باید ماهانه حدود ۴۶۰ هزار تومان قسط بپردازند و کسانی که وام ۷ میلیون تومانی بگیرند، اقساط ماهانه وام آنها حدود ۲۳۰ هزار تومان در ماه می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سهام عدالت وام سهام عدالت میلیون تومان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟