Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی از توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی رمضان دربین نیازمندان روستای کوهستان بهشهر خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی با هدف دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

«میمنت عباسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: از سال 98 و با شیوع بیماری کرونا شناسایی خیران و نیازمندان آسیب دیده از کرونا در دستور کار قرار گرفت و همچنان ادامه دارد تا برای دستگیری از افراد ناتوان تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول پایگاه ام‌البنین(ع) روستای کوهستان بهشهر با اشاره به ادامه طرح کمک‌های مومنانه و پویش مواسات و همدلی مورد نظر مقام معظم رهبری افزود: با شیوع کرونا همه جانبه وارد صحنه شده و برای رفع مشکلات معیشتی در کنار کمک به حفظ سلامتی در کنار مردم بودیم.

 

وی با بیان اینکه با تمام توان تلاش داریم تا با کمک هم این ویروس از جامعه ما رخت ببندد؛ خاطر نشان کرد: باتوجه به شرایط ویژه در کشور به واسطه شیوع موج جدید بیماری کرونا و تغییر روزانه رنگ بندی شهرستان ها، ضمن تعامل با ستادکرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کمک به نیازمندان اجرایی می شود.

 

عباسی از توزیع 120 بسته معیشتی رمضان دربین نیازمندان روستای کوهستان بهشهر خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی با هدف دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

 

فرمانده پایگاه بسیج ام البنین روستای کوهستان بهشهر افزود: با شروع ماه مبارک رمضان 120 بسته شامل 25 قلم کالا برنج، روغن، ماکارونی، گوجه، برف، پنیر، مایع دستشویی، چای، سویا، حبوبات، گوشت قرمز، مرغ و... در بین نیازمندان روستای کوهستان بهشهر توزیع شد.

 

وی ارزش هر بسته از این اقلام را700 هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: تلاش داریم تا در اجرای طرح کمک های مومنانه رهبری و اجرای طرح شهید سلیمانی برخی از مشکلات در روستای کوهستان برطرف شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی روستای کوهستان بهشهر ماه رمضان نیازمندان روستای کوهستان بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی

پلیس فتا تهران بزرگ اعلام کرد: هر پیام دریافتی حاوی لینک از شماره‌های شخصی یا پیام‌رسان‌های موبایلی با موضوع دریافت یارانه معیشتی به قصد کلاهبرداری و سرقت از حساب شماست.

در صورت دریافت چنین پیامکی، از باز کردن لینک خودداری کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی