Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان آذرشهر گفت: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، یک زندانی مالی توسط خیرین شهرستان آذرشهر آزاد شد.

یعقوب شهبازپور در گفتگو با میزان با بیان اینکه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، یک زندانی مالی توسط خیرین شهرستان آذرشهر آزاد شد، اظهار داشت: با گذشت و انصراف شکات از دریافت نیمی از کل مطالبات خود مابقی مطالبات توسط خیرین شهرستان تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر جلب مشارکت خیرین در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد افزود: وجود خیرین یزرگ در شهرستان ظرفیتی بسیار ارزشمند بوده که باید از این فرصت به خوبی بهره‌مند شد.

بیشتر بخوانید: اعطای مرخصی به بیش از ۸ هزار زندانی در دوران شیوع بیماری کرونا

رئیس دادگستری شهرستان آذرشهر ادامه داد: اصولاً زندان‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش تربیتی و اصلاحی دارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از مددجویان در این مکان و مجال، فرصت‌های خوبی برای خودسازی و بازسازی هویتی و شخصیتی پیدا می‌کنند و توان بازگشت دوباره به جامعه را دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس دادگستری شهرستان آذرشهر آزادی زندانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزادی زندانی شهرستان آذرشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین، مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن دیدار نوروزی با خیران طلایی کمیته امداد، از آنان تجلیل کردند.

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در حاشیه این دیدار‌ها گفت: در حال حاضر ۵۲ هزار و ۲۵۰ خیر در سطح استان با کمیته امداد همکاری دارند که ۱۸هزارو ۲۶۱ نفر از ایتام و محسنین تحت پوشش را حمایت می‌کنند.

مهرافروز مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی خیران را در مدت یک ماه گذشته ۱۵۳ میلیارد و ۶۶۳ هزار ریال عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • خیران شریک راهبردی دولت هستند