Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان با انتشار پیامی توییتری به اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی در تاسیسات هسته‌ای نطنز واکنش نشان داد. خبرگزاری میزان - علی باقری‌کنی، دبیرستاد حقوق بشر ایران در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به حملات نطنز، نوشت: «آمریکا با ابزار «تهدید»، «تحریم»، «تزویر» و «تخریب» تلاش می‌کند تا حق ملت ایران را در دستیابی به پیشرفت هسته‌ای سلب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشیاری در نطنز، «ترفند تخریب» صهیونیست‌ها را خنثی و «هوشمندی در وین»، «تیغ تزویر» آمریکایی‌ها را کند خواهد کرد.»

بامداد یک‌شنبه ۲۲ فروردین ماه رخدادی خرابکارانه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز رخ داد و از سوی مسوولان سازمان انرژی اتمی ایران مورد تایید قرار گرفت. رسانه‌های اسراییلی نیز این اقدام خرابکارانه را به رژیم صهیونیستی نسبت داده و تاکید کردند اخلال در شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز از طریق یک حمله سایبری انجام شده است.   بیشتر بخوانید: دبیر ستاد حقوق بشر: تروریسم‌شویی، راهبرد حقوق بشری برلین است؟ ترور دانشمندان هسته‌ای و اقدامات خرابکارانه در تاسیسات هسته‌ای ایران و تاکتیک فرسوده و دایمی رژیم صهیونیستی برای تهدید جلوه دادن ایران برای امنیت منطقه و جهان بیش از سه دهه است که به طور دایم تکرار می‌شود، اما همواره واهی بودن این ادعا اثبات شده است.
 
برخی نیز در صدد هستند این جنایات رژیم صهیونیستی را اقدامی برای «سنگ اندازی در مسیر مذاکرات وین» جلوه دهند؛ اما بسیاری از کارشناسان تایید می‌کنند هماهنگی رژیم صهیونیستی و آمریکا در حادثه نطنز امر محتملی است چر که اگر قرار به منع اشاعه باشد؛ اسرائیل است که باید تسلیحات اتمی خود را نابود کند.

انتهای پیام/ برچسب ها: حقوق بشر نظنز تاسیسات هسته ای

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوق بشر نظنز تاسیسات هسته ای رژیم صهیونیستی حقوق بشر هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید

به گزارش قدس آنلاین، «علی بحرینی» سفیر ایران در ژنو طی نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، اظهار کرد: وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در غزه دیگر موجب شگفتی هیچ کسی نیست؛ این نسل‌کُشی را فوراً متوقف کنید.

سفیر ایران در ژنو همچنین ضمن برشمردن فهرستی از موارد جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسل‌کُشی که توسط رژیم صهیونیستی در ۸ ماه گذشته به وقوع پیوسته است، خواستار اقدام فوری سازمان‌های بین المللی برای توقف این نسل کشی شد.

سفیر و نماینده دایم کشورمان نزد سازمان ملل در ژنو در این مکاتبه با اشاره به گزارش مؤسسه دفاع مدنی در غزه مبنی بر کشف گور دسته جمعی حاوی پیکرهای ۲۰۰ تن از شهدای فلسطینی که توسط نیروهای اسراییلی در مجتمع پزشکی ناصر در خان‌یونس غزه کشته و دفن شده بودند، در این نامه اظهار داشته است: پیش از ارتکاب به این جنایت نیز کارشناسان سازمان ملل در خصوص حمله به بیمارستان‌ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند.

بحرینی تاکید کرد: این واقعیت نشان می‌دهد که اگر این جنایات دهشتناک فوراً متوقف نشود، لاجرم شاهد تکرار چنین فجایعی خواهیم بود.

وی در این نامه با استناد به حقوق بین الملل، حقوق بین المللی بشردوستانه و اسناد مهم بین المللی از قبیل کنواسیون های چهارگانه ژنو، حمله به بیمارستان‌ها و اماکن درمانی، گرسنگی دادن به مردم به عنوان ابزار جنگی، جلوگیری از انتقال کمک‌های بشردوستانه و مواردی از این قبیل را مصادیق غیر قابل انکار جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی خوانده و اظهار کرد: سبعیت در حملات غیر انسانی رژیم صهیونیستی در غزه دیگر موجب شگفتی هیچ کسی نیست؛ این رفتار قبلاً نیز توسط این رژیم وعده داده شده است.

گفتنی است؛ کنوانسیون‌های بشردوستانه ژنو، متضمن حقوق غیر نظامیان در مخاصمات مسلحانه است و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به عنوان پاسدار و نگهبان حقوق بین المللی بشردوستانه و کنوانسیون‌های ژنو موظف است حداکثر تلاش خود را برای اجرای مفاد این کنواسیون ها مبذول دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • تاکید کریمی‌قدوسی بر ادعایش: برای سوخت کلاهک هسته‌ای، جمهوری اسلامی «نصف روز» زمان لازم دارد!
  • کریمی قدوسی : برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • کریمی قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • اظهارنظر گروسی درباره هسته‌ای شدن ایران/ به تهران می‌روم
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم