Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@22:11:33 GMT

نسل جدید کفپوش آسانسور

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۱۲۲

نسل جدید کفپوش آسانسور

از روش‌های پوشش کف آسانسور، استفاده از سنگ و سنگ مصنوعی و معرق سنگ است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ویداوین، جدای از هزینه‌ی فراوان، این روش سبب افزایش وزن آسانسور و صدمه به موتور و کابین آسانسور در دراز مدت می‌شود. همچنین تعویض سنگ کف آسانسور نیز هزینه و دردسرهای زیادی دارد.

نوع دیگر کفپوش‌های آسانسور، کفپوش‌های اپوکسی هستند که علاوه بر قیمت بالا و نصب زمان‌بر، از نظر مقاومت از سایر کفپوش‌ها مقاومت کمتری دارند و تعویض آنها مشکلات خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شکننده بودن اپوکسی باعث می‌شود که در مکان‌های که حرکت و ارتعاش دارند (مانند آسانسور) مناسب نباشد و به سرعت خراب شود و نیاز به تعویض کفپوش باشد.

استیکر کفپوش آسانسور ویداوین یک روش جدید برای پوشش کف و یک کفپوش مناسب برای کف آسانسور است. در این روش نیازی به چسب برای چسباندن کفپوش نیست. بر خلاف کفپوش اپوکسی، به سرعت و به راحتی نصب می‌شود و نیاز به خشک شدن ندارد. رنگ و طرح کفپوش‌های ویداوین در اثر مرور زمان و رفت‌وآمد تغییر نمی‌کنند.

علاوه‌براین، ویداوین با طراحی متفاوت و استفاده از تصاویر خاص توانسته حالت سه بعدی به این کفپوش بدهد. استیکر کفپوش سه بعدی نازک (اما بسیار مقاوم) است، بنابراین پس از نصب مشکلی از نظر اختلاف سطح ایجاد نمی‌کند. همچنین شما خودتان به راحتی با ابزارهای داخل جعبه‌ی این کف پوش می‌توانید آن را نصب کنید.

استیکر کفپوش یک لایه PVC چسبدار است که تصویر روی آن با کیفیت بالا چاپ می‌شود. سپس روی آن با لایه ای مقاوم و ضد UV پوشانده می‌شود. این لایه وظیفه محافظت از تصویر را بر عهده دارد و شما می‌توانید آن را با قوی‌ترین شوینده‌ها بشویید و نگران خراب شدن آن نباشید.

استیکر کفپوش ویداوین، به مروز زمان و تردد روی آن دقیقا هم شکل بافت زیرین خود می‌شود و مقاومت آن افزایش می‌یابد.

این کفپوش طبق ابعاد آسانسور شما تولید می‌شود و نصبش بسیار راحت است. ۴۰ طرح مختلف دو بعدی و سه بعدی دارد که اختلاف قیمت ندارند و به راحتی می‌توانید هر کدام از آنها را سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کار و ثبت سفارش به صفحه کفپوش آسانسور در سایت ویداوین مراجعه فرمایید. ویداوین با داشتن تخیل بی انتها محصولاتی را تولید می‌کند که محیط اطراف ما را زیباتر کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار صریح نظامی به اردن، اقدام کنید هدف بعدی هستید

آنگونه که خبرگزاری فارس روایت کرده، یک منبع آگاه در نیروهای مسلح گفت: نیروهای نظامی کشورمان با دقت تحرکات اردن در جریان حمله تنبیهی رژیم صهیونیستی را تحت رصد دارند و در صورت مشارکت در اقدام احتمالی، هدف بعدی خواهند بود.

این منبع آگاه تأکید کرد: هشدارهای لازم پیش از عملیات، به اردن و کشورهای منطقه داده شده است.

دیگر خبرها

  • اشتباه بعدی با اقدام قوی‌تری پاسخ داده خواهد شد
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوار‌ها اعلام شد
  • (عکس) حمله بعدی، پایان کشور جعلی‌تان خواهد بود
  • ببینید | توضیحات جدید سرلشکر باقری درباره حمله شب گذشته سپاه به اسرائیل؛ عملیات بعدی چیست؟
  • دیوارنگاره فلسطین رنگ حمله به اسراییل گرفت/ سیلی بعدی محکم‌تر است
  • رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان فلسطین
  • خط و نشان برای اسرائیل /سیلی بعدی محکم تر است +عکس
  • ایران: اردن در صورت همکاری با اسرائیل هدف بعدی خواهد بود
  • هشدار صریح نظامی به اردن، اقدام کنید هدف بعدی هستید