Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:37:55 GMT

ضریب اشغال تخت بخش های کووید در بندرلنگه ۹۰ درصد است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۱۸۵

ضریب اشغال تخت بخش های کووید در بندرلنگه ۹۰ درصد است

ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضریب اشغال تخت بخش های کووید در مرکز درمانی بندرلنگه را ۹۰ درصد اعلام کرد.

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(۲۵ فروردین ماه) در سفر به شهرستان بندرلنگه، ضمن بازدید از بخش های بستری و آی سی یو  کووید ۱۹ بیمارستان شهدای این شهرستان، میزان مراجعین و بستری کروناویروس در این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضریب اشغال تخت بخش های کووید در این مرکز درمانی را ۹۰ درصد دانست و عنوان کرد: طی یک روز گذشته، فقط ۱۲ بیمار مثبت کرونا در بخش کووید بیمارستان بستری شده اند.

فرشیدی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش روند بیماری در استان و کشور نیاز است برای مهار موج جدید بیماری کرونا، وحدت، همدلی و هم افزایی بین ادارات و شهروندان وجود داشته باشد، تصریح کرد:  برای قطع زنجیره انتقال بیماری باید تمام جامعه مشارکت داشته باشند و سهل انگاری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به خیز بیماری در کل استان و گسترش آن به مناطق شرق، انتظار می رود شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در اجتماعات و مهمانی ها و همچنین استفاده از ماسک در قطع زنجیره انتقال بیماری مشارکت و همراهی داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد:  متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در بین شهروندان کاهش پیدا کرده که برای مدیریت این بیماری می بایست همه شهروندان احساس مسئولیت داشته باشند و با رعایت این پروتکل ها و استفاده از ماسک در مهار این بیماری در استان همکاری داشته باشند.

فرشیدی در پایان گفت: تا زمانی که شهروندان نقش خود را در پیشگیری و قطع زنجیره انتقال بیماری ایفا نکنند امکان کنترل بیماری وجود ندارد و شاهد روند رو به رشد بیماری در جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه

عمارت فکری یکی از آثار تاریخی بندرلنگه در استان هرمزگان واقع در در جنوب ایران است.که توسط یکی از تجار مشهور بندرلنگه به‌نام عبدالواحد فکری ساخته شد است .این بنای تاریخی که یکی از ارزنده‌‌ترین خانه‌های بندرلنگه است، بیش از ۱۰۰سال قدمت دارد و مربوط به دوران قاجاریه است و در ابتدای شهر در محله پاکرتی‌ واقع شده و در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۷۵ با شماره ۱۸۳۳ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3048540 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی‌شود
  • در سفر با کودکان این باید و نبایدها را رعایت کنید | صلح با همسفران کوچک
  • سیل دبی و تاثیرات آن بر سلامتی شهروندان + عکس
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز