Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حریف چلسی در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب از میان لیورپول و رئال مادرید مشخص خواهد شد.
به گزارش آریا، رئال مادرید با پشتوانه پیروزی 3-1 در دیدار رفت (در خانه) به آنفیلد می رود و لیورپول به دنبال جبران اشتباهات بازی رفت خواهد بود و به این ترتیب جدال جذاب و حساس دیگری برای هواداران فوتبال در پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید دو بازی از سه بازی بسیار سخت خود در این مقطع جهنمی از فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته و با اعتماد به نفس از پیروزی 3-1 در بازی رفت و پیروزی 2-1 ال کلاسیکو به سراغ دیدار برگشت می رود تا علیرغم مصدومیت های بسیاری که گریبان این تیم را گرفته، هفته ای رویایی را برای خود و هوادارانش رقم بزنند.
وینیسیوس جونیور جوان و 20 ساله، با دو گلی که در دیدار رفت به ثمر رسانده، ستاره بی چون و چرای بازی بود و امشب بار دیگر نگاه ها به سمت او خواهد رفت. در مقابل لیورپولی قرار دارد که سابقه کامبک هایی تاریخی مقابل تیم هایی مثل بارسلونا و میلان را در کارنامه دارد و از این رو تیم زیدان خیلی خوب می داند که نباید قرمزهای آنفیلد را دست کم گرفت. یورگن کلوپ در طول روزهای اخیر مدام از غیبت هواداران در آنفیلد گلایه کرده، و ترجیح می دادند که در حضور هوادارانشان به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لالیگا بروند، اما در حاضر حضور هواداران در ورزشگاه ها رویایی غیرممکن به نظر می رسد.
از طرفی دیگر، لیورپول با پیروزی 2-1 خانگی مقابل استون ویلا، به روند 6 بازی ناکامی و شکست خانگی خود پایان داد تا روحیه خوبی از این بابت کسب کنند. برخلاف عملکرد تیم در لیگ برتر، لیورپول از 4 بازی خانگی اخیرش در اروپا سه پیروزی با ثبت سه کلین شیت به دست آورده است و از 21 بازی اروپایی اخیرشان در مرسی ساید تنها دو شکست را متحمل شده اند.
دفاع از عنوان قهرمانی لیگ داخلی برخلاف رئال مادرید که شانس خیلی خوبی در 8 هفته پایانی لالیگا دارد، برای لیورپول غیرممکن شده است اما آنها با کسب 4 پیروزی در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها، امیدوار به کسب سهمیه اروپایی مانده اند و اکنون با 52 امتیاز از 31 بازی در رده ششم قرار دارند اما فاصله تا وست هم رده چهارمی تنها 3 امتیاز است.
لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا 11 شکست داشته که پنج شکست از این آمار مقابل تیم های اسپانیایی ثبت شده، و از 13 باری که بازی رفت را با اختلاف دو گل واگذار کرده اند، تنها دو بار موفق به صعود شده اند، بنابراین همه چیز علیه شاگردان کلوپ است. رئال مادرید اما با کسب پیروزی ارزشمند مقابل رقیب دیرینه اش بارسلونا، حالا به یک امتیازی صدر جدول لالیگا رسیده و شانس بسیار خوبی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارد. بعد از این بازی زیدان به خستگی مفرط شاگردانش اشاره کرد و اینکه مصدومیت های متعدد و متوالی، کار این تیم را بسیار سخت کرده است.
رئال مادرید 6 پیروزی متوالی در تمامی رقابت ها کسب کرده و 13 بازی است که طعم شکست را نچشیده اند. رئال مادرید در 8 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها، تنها یک بار موفق به ثبت کلین شیت شده است اما در این مسیر شکست ناپذیری، بیش از یک گل هم دریافت نکرده اند. با غیبت سرخیو راموس، رافائل واران، دنی کارواخال و لوکاس وازکز، رئال مادرید شب بسیار سختی برای پوشش خط دفاعی خواهد داشت و ادن هازارد هم دیگر غایب بزرگ تیم محسوب می شود.
در تیم لیورپول هم ویرجیل فن دایک، جو گومز، جوئل ماتیپ، جردن هندرسون به علت مصدومیت غایب خواهند بود. دو تیم چهارشنبه شب برای هشتمین بار در تاریخ به مصاف هم می روند که آمار پیروزی ها 4-3 به نفع رئال مادرید است و هر 4 پیروزی متوالی بوده است. دو تیم تاکنون دو بار در ورزشگاه آنفیلد بازی کرده اند که لیورپول یک پیروزی 4-0 در مرحله یک هشتم نهایی فصل 2008/09 کسب کرده و یک شکست 3-0 در مرحله گروهی فصل 2014/15 را تجربه کرده اند.
زین الدین زیدان در صحبت های پیش از بازی گفت: می دانیم که چه مسابقه ای در انتظارمان است، مطمئنم که بازی سختی است و ما کار خود را خواهیم کرد. باید رقابت کنیم، خوب دفاع کنیم و به آنها فشار بیاوریم و برای انجام این کار در بازی برگشت آماده ایم. عقب نخواهیم نشست. وقتی رئال مادرید وارد میدان می شود، به دنبال پیروزی است. بعد از زحماتی که در دو بازی اخیر خود کشیده ایم، چه در بازی رفت و چه بازی مقابل بارسلونا، نیازمند تلاش بیشتری است اما ما به این شرایط عادت داریم. بازی فوق العاده سختی خواهد بود و می توانیم به نیمه نهایی صعود کنیم و تمام تلاش خود را برای این منظور به کار خواهیم گرفت. خیلی از بازیکنان ما غایب هستند، اما باید ادامه دهیم. آماده ایم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید لیورپول رئال مادرید بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با پیروزی برابر سیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید و سه شنبه هفته بعد باید به مصاف بایرن برود. بایرن نیز با پیروزی برابر آرسنال به این مرحله رسید.

توماس مولر عادت دارد بعد از مشخص شدن حریف بعدی بایرن در لیگ قهرمانان پیامی کنایه آمیز بفرستد. 

برای مثال فصل قبل وقتی به پی اس جی برخورد کردند، او خطاب به پاریسی ها گفت که باید از این رقابت ها خداحافظی کنند. ستاره بایرن اما دیروز شهامت شوخی با رئال را نداشت چون هرگز خاطرات خوبی از این تیم ندارد. رئال در سال های گذشته همواره توانسته بایرن را از لیگ قهرمانان حذف کند. آخرین بار در سال 2012 بود که بایرن رئال را در نیمه نهایی در ضربات پنالتی شکست داد و به فینال رفت. 

مولر در پیام خود به رئال گفت: «به ‏به، چه بازی هیجان‌انگیزی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان. بازی با رئال ‏مادرید و البته با تونی کروس و تونی رودیگر. دوئل بایرن و رئال یکی از ‏بزرگترین دوئل‌های ممکن در دنیای فوتبال است و من بی‌صبرانه ‏منتظرم تونی کروس و تونی رودیگر، دو تونیِ رئال، را در زمین ببینم». 

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • پیروزی 5-0 میلان مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا (19 آوریل، 1989) / فیلم
  • واکنش کارلو آنچلوتی به پنالتی رودیگر و صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم